spechtvogel Geplaatst: 6 mei 2007 Geplaatst: 6 mei 2007 ik heb een multytenne, de signaalsterkte schommelt nu rond de 75% maar ik krijg maar geen signaalkwaliteit, weet iemand hoe de instelling van de inverto moet zijn en hoe ik kan zien hoeveel gaden elavatie de schotel heeft
Gast Geplaatst: 6 mei 2007 Geplaatst: 6 mei 2007 >hoe ik kan zien hoeveel gaden elavatie de schotel heeft< Normaal staat er een gradenboog op de achterkant, van de schotel bevestiging En het is iets tussen de 28 graden en 32 graden in Nederland En weet je zeker dat je op de Astra 1 staat uitgericht? En iedereen heeft maar een signaalsterkte van iets tussen de 56 % en 63 % Ik neem aan dat er dan bij jou dan, iets niet goed staat uitgericht!??
Gast Geplaatst: 7 mei 2007 Geplaatst: 7 mei 2007 Stel de tuner per satelliet in, in Diseqc 1.0 Volgens mij zijn dit de DISEqC instellingen ws vind je die bij de gebruiksaanwijzing van de mulytenne: DISEqC A (1) = Astra 19,2 oost DISEqC B (2) = Hotbird 13 oost DISEqC C (3) = AStra 23,5 oost DISEqC D (4) = Astra / Eurobird 28,5 oost Niet helemaal zeker
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen