Lutz Geplaatst: 7 mei 2007 Geplaatst: 7 mei 2007 Ik wil van mijn twin ontvanger overstappen naar twee single ontvangers en een PVR. Is het mogelijk, een Canal Digitaal kaart legaal binnen mijn huis de delen? Ik heb al overal een Ethernet aansluiting liggen. In mijn oude ontvanger, een Pace Puma, kan ik rechtstreeks een Canal Digitaal kaart stoppen. Kan ik deze ontvanger bij de te delende ontvangers bij betrekken of niet? Groeten, ....Lutz De ultra geheime telefoon: twee lege blikken erwtensoep en 10m touwtje ...
Gast Geplaatst: 7 mei 2007 Geplaatst: 7 mei 2007 Nee...!!!!! Niet via een Ethernet kabel.Daar beschikt de ontvanger namelijk niet over... Wel eventueel met een SmartWi. Gr.Info
W3ird_N3rd Geplaatst: 7 mei 2007 Geplaatst: 7 mei 2007 Technisch gezien kan je denk ik wel de draadjes uit de ethernetkabel pulken (heb je geen netwerk meer) en die in een splitty proppen. Maar ik zou idd de SmartWi maar nemen. Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
Lutz Geplaatst: 7 mei 2007 Auteur Geplaatst: 7 mei 2007 Indien ik het goed begrijp is een optie wat ontvangers met ingebouwde LAN interface te kopen, plus een adapter canaldigitaal kaart -> CI voor "server". De andere ontvangers hoeven dan geen adapter meer, omdat alles via LAN loopt. Zijn er ook card splitters LAN -> Canaldigitaal kaart of werkt het dan altijd card splitter (W)LAN -> CI -> sat ontvanger? Is het überhaupt nuttig om gelijk een ontvanger te kopen met LAN aansluiting of is een card splitter de betere keuze? Pace Puma met nog twin LNB gericht op Astra 1 De ultra geheime telefoon: twee lege blikken erwtensoep en 10m touwtje ...
Gast Geplaatst: 8 mei 2007 Geplaatst: 8 mei 2007 Ik denk dat je eens goed moet overwegen wat voor een soort ontvangers je zoekt??? Hobby machines die regelmatig onderhoud nodig hebben(software updates / Emu updates enz...Lees het Dream / DG Forum erop na) Of stabiele machines die minder onderhoud nodig hebben en misschien voorzien zijn van een Fastscan optie(kanalenlijst via OTA) en misschien software updates via OTA. Belangrijk is alleen...Niet alle modules worden ondersteund door de Smartwi dat betekent dus ook niet alle ontvangers........ Er staat een nwe. SmartWi plus aan te komen één deze dagen..Die wel 99% van alle coderingen - modules - ontvangers met embedded sloten aan kan. Gr.Info
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen