edbe Geplaatst: 7 mei 2007 Geplaatst: 7 mei 2007 ik heb jl. mijn Top pakket veruild naar Familie pakket, en tot Augustus van dit jaar heb ik ook nog Tele2. maar nu ontvang ik ook nog NASN en Action Now, terwijl ik die toch niet hoort te ontvangen ??? ---------- @sat 9500 / X-Sat 410 / Visiosat G4 Quadro / 3 x Twin Alps Lnb / 1 x Alps Lnb / CD Familie abbo. / TVV abbo. (binnenkort ?) 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
1pm Geplaatst: 7 mei 2007 Geplaatst: 7 mei 2007 wordt bellen en anders zul je wl een rekening krijgen die jongens kennende 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
edbe Geplaatst: 7 mei 2007 Auteur Geplaatst: 7 mei 2007 maar dat is toch CD zijn fout, ik heb duidelijk aan gegeven wat ik wilde. als zij dan daar niet goed kunnen opletten, is hun probleem. 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
Amager95 Geplaatst: 7 mei 2007 Geplaatst: 7 mei 2007 Citaat: maar dat is toch CD zijn fout, ik heb duidelijk aan gegeven wat ik wilde. als zij dan daar niet goed kunnen opletten, is hun probleem. Heb je van de wijziging een schriftelijke bevestiging gekregen van CDS? Pas dan sta je sterk als ze je toch meer geld in rekening gaan brengen.
edbe Geplaatst: 7 mei 2007 Auteur Geplaatst: 7 mei 2007 ja, ik heb aantal brieven van abonnement opzegging gekregen....... 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
athloni Geplaatst: 8 mei 2007 Geplaatst: 8 mei 2007 Zal NASN en Action Now misschien toegevoegd worden aan het Familie pakket? Ik zou het een slimme actie vinden van CDS. Ik ben dan i.i.g. de eerste die gelijk m'n abonnement upgrade naar het Fam.Pakket. Triax 64cm schotel - DUO LNB60 - Inverto Scena5 en Inverto Scena5M ontvanger - Panasonic TH-42PV70 Plasma TV
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen