Ga naar inhoud


Ondertiteling en beeld probleem Topfield PVR (KPN 160GB)


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb sinds kort een probleem met mijn ontvanger/harddiskrecorder van KPN type Topfield PVR 160GB.

 

De ondertiteling staat op mijn TV teveel naar rechts, ook het beeld van het betreffende progamma staat teveel naar rechts. Dit is goed te zien in reclames met logo's die staan namelijk ook niet in het midden van mijn beeld.

 

Alleen NED 1,2,3 vertonen dit probleem niet.

 

Het gekke is als ik een opname afspeel van een paar weken terug (toen het probleem er nog niet was) is mijn beeld wel zoals het moet zijn.

 

Aan mijn AV instellingen van mijn TV alswel van mijn recorder ligt het niet die heb ik namelijk op allerlei manieren al ingesteld.

Ook resetten en een nieuwe zenderscan werken niet!

 

Dit is zeer irritant!!!! Heeft iemand ook hetzelfde probleem of kan iemand mij hiermee helpen a.u.b.?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hé dat probleem herken ik, ik heb dat vooral met de Samsung SMT-1000T. Met de Topfield heb ik er (op dezelfde TV veel minder last van). Ik weet wel dat ik nog met een oudere firmware werk, misschien dat het daar aan ligt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook een topfield pvr160, maar herken dit probleem niet. Het vreemde is ook dat de ondertiteling en logo's in het beeld verwerk zitten.

Kan het misschien zo zijn dat je instellingen (beeld) niet meer goed ingesteld staan. Zowiezo kun je een factory default doen. Ik denk dat het dan wel goed staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...