Gast Geplaatst: 7 mei 2007 Geplaatst: 7 mei 2007 @testerbe Ik werk hier met een opstelling met een motor en twin-ontvanger. In de schotel een twin-lnb. Omdat er 1 ingang op de motor zit kan ik maar met 1 tuner de motor aansturen. De tweede tuner ontvangt dan dus (wel met eigen coax) de satelliet waar de eerste ontvanger op is uitgericht.
Gast Geplaatst: 7 mei 2007 Geplaatst: 7 mei 2007 Nee lijkt me niet.. Als je naar astra aan het kijken bent kan je nooit op hotbird opnemen of andersom.. Zit je toch vast aan een vaste opstelling met meerdere lnb's.
Gast Geplaatst: 7 mei 2007 Geplaatst: 7 mei 2007 Als je verschillende satellieten tegelijk wilt opnemen/bekijken moet je inderdaad naar een vaste opstelling.
testerbe Geplaatst: 7 mei 2007 Auteur Geplaatst: 7 mei 2007 en met een unicable system en iets als een inverto?
Gast Geplaatst: 7 mei 2007 Geplaatst: 7 mei 2007 Zou je eens op het forum kunnen zoeken naar de combinatie unicable en motor. Ik heb zelf geen ervaring met unicable. Als het via beide tuners kan werken, verwacht ik wel conflicten omdat beide tuners de motor een andere kant op zouden kunnen sturen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen