Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb van mijn vakantie 2 AVI bestanden (komend vanaf 2 mini DV bandjes) welke ik graag wil samenvoegen tot één bestand om zo verder te bewerken (respectievelijk 13 Gb en 4 Gb groot omdat ik tot het branden geen kwaliteitsverlies wil hebben).

Als ik dit doe met Virtualdub is het beeld wel goed maar het geluid een drama (er zit allerlei ruis en tikken in). Wie weet er een (gratis) programma waarmee dit goed kan (ik kan in NERO wat ik ook heb geen optie vinden om dit te doen).

Geplaatst:

Met dit tooltje krijg ik de melding "nicht genüger scheiver" in het duits (terwijl de rest van het programma in het engels is). Terwijl er nog 400 Gb vrij is op de schijf. Iemand een oplossing hiervoor (of een ander tooltje)?

Geplaatst:

hoi,

als je ze toch verder gaat bewerken, dan kan je ze toch samenvoegen in je bewerkingsprogramma.

Daar kies je toch je fragmenten die je wil behouwen. En deze kunnen toch van elk bestand komen, en hoeven toch niet uit één stuk te bestaan.

Als je ze gewoon op DVD wil branden dan is DVD flick wel heeeeel handig en GRATIS. hier de link

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen