Gast Geplaatst: 8 mei 2007 Geplaatst: 8 mei 2007 Ik ben sinds kort bezig met het bellen over voip en heb momenteel een budgetphone abo maar maak geregeld mee dat ik bepaalde nummers niet kan bereiken terwijl als ik dan overschakel op de kpnlijn ik deze nummers wel gewoon kan bereiken.Mijn vraag is nu of er mensen zijn die ervaring hebben met Xeloq en dan vooral wat de bereikbaarheid betreft ?
borsjea Geplaatst: 8 mei 2007 Geplaatst: 8 mei 2007 Hier geen ervaring met Xeloq. Inkomende gesprekken lopen bij mij via KPN Voor het uitbellen naar diverse locaties maak ik gebruik van een aantal betamax providers. Afhankelijk van het land of in Nederland vast en mobiel maak ik gebruik van één van deze providers. Geen klachten mbt de verbindingen. Een volledig overzicht van de tarieven vindt je op http://backsla.sh/betamax Kijk hier welke provider voor jou het gunstigst is
Gast Geplaatst: 8 mei 2007 Geplaatst: 8 mei 2007 Ook hier komen de inkomende gesprekken via kpn binnen.Heel maf maar sommige nummers kan ik gewoon bellen met budgetphone en andere geve steeds een bezettoon terwijl ik zeker weet dat dat niet zo is.Voorbeeld:mijn ouders hebben een isdn aansluitinh met 4 nummers bel ik de 1 dan gaat dat prima bel ik 1 van de andere dan weer niet rara hoe kan dit.Het voordeel van budgetphone vind ik juist dat ik gewoon eens in de maand een afrekening krijg en niets vooruit hoef te betalen wel duurder dan de betamax providers maar geluidskwaliteit zou beter moeten zijn begreep ik uit verschillende bronnen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen