Gast Geplaatst: 15 augustus 2000 Geplaatst: 15 augustus 2000 Canal + een aantal keren op zwart,AdultX 1 keer op zwart, even opnieuw proggen toen weer oke, laatste 24 uur nog niet op zwart, alles gebeurde nadat ik de cam omgezet had naar Allcam<P>------------------<BR>ww
Gast Geplaatst: 15 augustus 2000 Geplaatst: 15 augustus 2000 Canal + is wel vaker weg, maar komt telkens vanzelf weer terug, gewoon afwachten wat er gaat gebeuren.<P>------------------<BR>Greetings: Guppie<P>gup_pie@hotmail.com
Gast Geplaatst: 15 augustus 2000 Geplaatst: 15 augustus 2000 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Guppie:<BR><B>Canal + is wel vaker weg, maar komt telkens vanzelf weer terug, gewoon afwachten wat er gaat gebeuren.<P></B><HR></BLOCKQUOTE><P>Precies, ben ik daar even slechts 2 dagen weg. Grote paniek. Om NIETS. Of eh ? Zijn er problemen bij anderen ? Ik heb geen problemen namelijk.<P><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 15 augustus 2000 Geplaatst: 15 augustus 2000 het is wel gekend dat canal+ valse key's stuurt naar de pic kaartjes --> blokker aan. <P>------------------<BR>voor alle update's zie<BR>http://www.geocities.com/digital_sat_2000
Gast Geplaatst: 15 augustus 2000 Geplaatst: 15 augustus 2000 Ze waren vanavond flink aan het spelen!<P>Alles op 12.515 vrij, dus ineen cinemas op een irdeto doos! Maar nu lijkt het weer gecodeerd te zijn. <P>Zeker een nieuw codeer-apparaat ertussen geknoopt? <BR>
Gast Geplaatst: 15 augustus 2000 Geplaatst: 15 augustus 2000 laat ze maar knoeien word toch weer gekraakt hahaha .<BR>groeten <P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten