Ga naar inhoud


Nieuwe Public beta 1.4 revisie 214.15 beschikbaar


Gast LoveSat

Aanbevolen berichten


  • Reacties 90
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Sorry iets te korte omschrijving, allereerst even; ben nog nieuw in dit invertoonlangs de mediamaster 9500 vervangen door de idl7000m. welkom allemaal.

Wanneer ik een externe HD met daarop versie beta 1.4 aan de inverto hang en software update aangeef dan vind ie deze niet. Deze hoort ie dan toch auotmatisch te detecteren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, zal voor de zekerheid nog even kijken welke soft er op dit moment exact in draait, in ieder geval een versie 1.3 maar ik ga het even na.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb versie 211.255 maar toen ik soft update aangaf heeft ie de aston dual naar 2.18 ge-update, zodra ik nu soft update kies dan geeft ie aan dat er geen versie beschikbaar is. Wat nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die CAM-update staat los van de Inverto-firmware update.

Zet de box uit. Zet de knop aan de achterzijde uit.Druk de stand-by toets aan de voorzijde in en houd die ingedrukt. Zet nu de knop aan de achterzijde weer aan. Kijk naar het schermpje: zodra daar staat "OTA 0%" kan je de knop loslaten. Nu gaat (heel langzaam) de updat van start. Als dit proces gereed is, reboot de Inverto vanzelf. Hierna kan je de USB-update uitvoeren.

Let op: na de laatste update een volledige fabrieksreset uitvoeren. Daarna 15 sec spanningsloos en weer opstarten.

Klaar! Behalve dan, dat je nu al je instellingen kwijt bent. Weet dus van te voren welke dat zijn (met name de antenne instellingen).

Succes!

 

PS: Lees de handleiding van Jos & mij eens door: daar staan deze en andere zaken uitvoerig in beschreven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze manier gaan we proberen, ik laat nog horen het ie verlopen is. In ieder geval alvast bedankt zover en ik ga de handleiding zeker doornemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag ook de update via usb-stick geinstalleerd.

Voor de zekerheid toch even een vraagje: moet het ophalen epg nu uit staan, anders werkt het automatisch decoderen niet??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, dat is toeval. Bij de .15 gaat om 03.00 de EPGzoektocht van start. Die breekt de descrambling af. Als de descrambling dan al klaar is, is er niets loos.

 

PS: In de officiële 1,4 release is t.z.t. dit probleem verholpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Nee, dat is toeval. Bij de .15 gaat om 03.00 de EPGzoektocht van start. Die breekt de descrambling af. Als de descrambling dan al klaar is, is er niets loos.

PS: In de officiële 1,4 release is t.z.t. dit probleem verholpen.


Die 03.00uur EPGzoektocht is dat enkel als EPG ophalen op AAN staat of doet ie dat altijd?
En die "t.z.t."? Kun je een tipje van de sluier oplichten door bijvoorbeeld hier vast een jaar op te geven? Of bijvoorbeeld: na 2009 of zoiets.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja: als EPG continue ophalen op AAN staat, gebeurt dat om 03.00. Van alle zenders in de hoofdlijst worden dan de EPG gegevens opgehaald. Het daarvoor beschikbare geheugen is bescheiden: als dat vol is, gaat de oudste data eruit, enz...

Als er een draaibare schotel is gemonteerd, gebeurt het ophalen van de gegevens alleen van die satelliet, waar de antenne toevallig op staat.

Nee: FTA zegt niets over een releasedatum. Gezien de ervaringen van vorig jaar is dat ook maar beter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...