Gast Henri Aalten Geplaatst: 11 mei 2007 Geplaatst: 11 mei 2007 ik heb een oude laptop gekregen, Compaq Armanda 1700, met Windows ME. heb daar bij gekocht een Linksys 2.4 GHz Wireless notebook adapter. Nu geeft Windows ME aan, Secure Easy Setup geen suport met Windows ME. Ik kan het verder nu niet testen !!! Maar kan ik nu niet beveiligen ? en gaat zon adapter goed werken op deze laptop met Windows ME
Ome Merde Geplaatst: 12 mei 2007 Geplaatst: 12 mei 2007 wat zijn de systeemeisen van die Linksys wNIC. als er op de doos staat geschikt voor ME moet ie het doen, setup kan via de CD-ROM. merDe deze ruimte is te huur
Gast Henri Aalten Geplaatst: 12 mei 2007 Geplaatst: 12 mei 2007 Zojuist aan het werk gekregen, Maar als ik de beveiliging wil inschakelen, staat er dit wordt niet door Windows ME ondersteund ??
joop_56 Geplaatst: 13 mei 2007 Geplaatst: 13 mei 2007 hoi kijk is of WIN 2000 hem ondersteund, zou je het besturings systeem kunnen vervangen van de laptop ,tevens staan er alle drivers daarvan op hp HP slimline duo core 2,4 Ghz 4GB.geheugen / met 22" HP tft Vista Ultimate philips 2210/03 met 90 cm schotel philips lnb WIE VEEL KNUTSELT.. LEEST DE GEBRUIKS AANWIJZING ALS HIJ ER NIET MEER UITKOMT.. !!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen