fregge Geplaatst: 11 mei 2007 Geplaatst: 11 mei 2007 Ik heb het volgende probleem mijn beeldscherm van de pc valt steeds in slaapstand en de pc moet dan helemaal uit gezet worden om weer te kunnen opstarten, de pc lijkt wel door te lopen. Soms gebeurt dit direct bij het opstarten en soms na enkele minuten maar wel steeds op verschillende momenten. Aan de monitor ligt het niet want ik heb een andere monitor geprobeerd en die heeft het zelfde probleem. Iemand een idee waar ik het probleem moet zoeken? Alvast bedankt.
Gast Geplaatst: 12 mei 2007 Geplaatst: 12 mei 2007 Wellicht de drivers van de video kaart opnieuw instaleren.
Tonskidutch Geplaatst: 12 mei 2007 Geplaatst: 12 mei 2007 heb ik ook met enkele dell machines grafische kaart laten vervangen en in orde cheers Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
fregge Geplaatst: 12 mei 2007 Auteur Geplaatst: 12 mei 2007 Het was inderdsad de grafische kaart deze heb ik eruit gehaald en er wat stof afgehaald terug gezet en tot nu toe werkt het weer zonder problemen. Als er weer problemen zijn zal ik er eens een andere kaart inzetten. Bedankt voor het meedenken!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen