Gast Geplaatst: 12 mei 2007 Geplaatst: 12 mei 2007 ik heb nieuwe software er in gezet deze SAB_explorer_loader_modifySW maar nu het volgende de ontvanger start niet meer op sinds ik deze software er in heb gezet het enige wat ie doet is met twee puntjes komt ie meer niet heb geprobeerd omm de ouwe software terug te zetten maar dat helpt ook niet wie weet hoe ik de ontvanger weer aan de praat krijg alvast bedankt gr
Eilandcor Geplaatst: 12 mei 2007 Geplaatst: 12 mei 2007 Wat wel eens wil helpen is om de spanning er minimaal 30 seconden af te halen en er dan weer op te zetten. Op de website van www.sabsatellite.nl staan ook nog gebruiksaanwijzingen. Ik hoop dat dit helpt. CJG Philips DSR 7141 HD, Visosat 3 x lnb Astra 1,2 + HB
Gast Geplaatst: 12 mei 2007 Geplaatst: 12 mei 2007 heb dat al geprobeerd maar dat helpt niet ik hoop dat er een reparatie set is dat ik weer kan opstarten
Gast Geplaatst: 12 mei 2007 Geplaatst: 12 mei 2007 Op ##GECENSUREERDE TEKST OF URL## is toch al een duidelijk antwoord op je vraag gegeven...
Gast Geplaatst: 12 mei 2007 Geplaatst: 12 mei 2007 Tjonge, BigBrother op tilt, is de naam van een ander sattelietforum verboden hier!? Doe mij maar gelijk ook in de ban dan, tjongejonge wat een puberbende is het hier zeg!
Gast Geplaatst: 12 mei 2007 Geplaatst: 12 mei 2007 zo wordt ik niet geholpen door het ouwehoeren wat ik nu zie
Spotvogel Geplaatst: 12 mei 2007 Geplaatst: 12 mei 2007 Wat is dat in godsnaam, en waar vandaan? Waarom? SAB_explorer_loader_modifySW ????? Nog nooit van ghoord, en ik weet toch echt wel wat van SAB.....
Gast Geplaatst: 12 mei 2007 Geplaatst: 12 mei 2007 Dat klinkt idd niet echt als een SAB Explorer firmware. Op de officiele SAB site heet de firmware nog altijd SAB_EXPLORER_CISC(0B80V1060)_20070427_BUY_NOFS_GR. Om die in te laden heb je de all_updater.exe nodig.
Gast Geplaatst: 12 mei 2007 Geplaatst: 12 mei 2007 ik heb de software bij dvb...........afgehaald dat was nieuw ik weet niet waar jullie het vandaan halen gr
Spotvogel Geplaatst: 12 mei 2007 Geplaatst: 12 mei 2007 Ik heb het net even bekeken, je hebt die zip vermoedelijk bij de CISC weg gehaald, er zitten 3 versies in, eentje voor de CI, eentje voor de FTA en eentje voor de smart; schijnbaar allemaal bedoeld om de ID te veranderen. Maar waarheen is me niet duidelijk? Zo dat er vervolgens iets anders op kan? Zal ik volgende week 's uitzoeken.........
Gast Geplaatst: 13 mei 2007 Geplaatst: 13 mei 2007 oke sportvogel ik hoor het nog wel dus ik snap het ook niet krijg andere software er wel in maar blijf steeds twee ledjes in het midden branden
satfeeds Geplaatst: 16 mei 2007 Geplaatst: 16 mei 2007 Ik heb net hetzelfde. Na het uploaden van die firmware niks meer. Bij de dubbele punt in de display zou een Jtag de oplossing moeten brengen. Dit wil bij mij ook niet lukken. De chip wordt gewoon niet herkent. Ik vermoed dat hij om zeep is, en de ontvanger rijp voor de schroot.
satfeeds Geplaatst: 17 mei 2007 Geplaatst: 17 mei 2007 Ik stel vast dat op de betreffende site deze software nu plotseling verdwenen is .... Spijtig genoeg, te laat.
Gast Geplaatst: 17 mei 2007 Geplaatst: 17 mei 2007 Software van 27-4 werkt goed (met oude & nieuwe tuner). Procedure: Fabrieksreset, FW laden met allupdater, daarna weer Fabrieksreset. Normaal gesproken moet ie het nu weer doen.
Gast Geplaatst: 17 mei 2007 Geplaatst: 17 mei 2007 maar je komt niet meer in het menu hij start niet meer op blijft met de twee puntjes komen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen