Hellum Geplaatst: 12 mei 2007 Geplaatst: 12 mei 2007 Hallo, is er ook alternatieve firmware beschikbaar voor de Pace 500 G6? MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
paardengek Geplaatst: 13 mei 2007 Geplaatst: 13 mei 2007 Nee Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Hellum Geplaatst: 14 mei 2007 Auteur Geplaatst: 14 mei 2007 dat is dan jammer, maar het is al een oud ding. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Hellum Geplaatst: 17 mei 2007 Auteur Geplaatst: 17 mei 2007 heeft het nog zin als er in de cam een Amon chip ofzo komt? en zo ja wat kan ik er mee? het gaat mij er vooral om of ik hem Nagra 2 kan laten lezen (voor spanje) MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
paardengek Geplaatst: 18 mei 2007 Geplaatst: 18 mei 2007 Niet geschikt. Eigenlijk is het een kliko ontvanger. Dus je hebt er helemaal niets meer aan. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen