Gast Geplaatst: 2 januari 2001 Geplaatst: 2 januari 2001 Sinds vandaag staan NL C+ en PW op zwart. Wanneer ik deze opnieuw wegschrijf heb ik voor zo'n 10 min. beeld en daarna weer op zwart. Wat is er aan de hand? Zijn de P(M)Ks veranderd? (ik heb een dBox1/Irdeto)
Gast Geplaatst: 2 januari 2001 Geplaatst: 2 januari 2001 Als je nu eens bij vertelde op wat voor systeem het draaide dan kan ik verder zoeken<BR>Ik bedoel dus Irdeto en/of Seca en kijk dan in de betreffende topic<BR>Hier heb ik niets aan...<BR>Groeten en een goed begin 2001<BR>Ruud.
Gast Geplaatst: 2 januari 2001 Geplaatst: 2 januari 2001 Laat de gewone key's zitten.<BR>zet de Provid op FF FF FF en PMK 8* FF<BR>bij C+NL PW.<BR>Zij zenden valse key's door.<BR>Normaal gezien heb je terug beeld.
Gast Geplaatst: 2 januari 2001 Geplaatst: 2 januari 2001 Ik heb een en ander zitten uitproberen met verschillende kaarten en heb het weer werkend. Je moet niet vragen hoe... maar heb weer beeld. Toch bedankt.
Gast Geplaatst: 2 januari 2001 Geplaatst: 2 januari 2001 Toch nog een vraagje:<P>Heb ik dan hetzelfde probleem met CineDom 1-5, want als je even zit te kijken (+- 20 min) staat het beeld ook vast?
Aanbevolen berichten