Reiderlander Geplaatst: 13 mei 2007 Geplaatst: 13 mei 2007 Gisteren een dm500c gekocht, en gelijk de gemini max var erop. Alles opgezocht hier op het forum, alleen tijden het manueel scannen geen zenders.... Dus dan ga je wat aanklikken, bleek het dat [iNV] moest worden aangevinkt... Nu weet ik niet of dit regio gebonden is, maar als je in regio Winschoten woont, is dit wel noodzakelijk voor een goede scan. Freq 369.00 S/R 6875 Net id heb je niet nodig. Op ned1 heb je dan gelijk beeld. Wel de ccamconfig aanpassen, zoals reeds in de howto's beschreven. Nu alles werkt, toch nog een vraag. Het is me niet duidelijk of alle dm500 images werken of alleen de gemini maxvar. Kan ik dus ook gewoon een alternatieve dm500 image laden? Of zijn die specifiek voor de dm500 S(atteliet). Reiderlander
Ome Merde Geplaatst: 14 mei 2007 Geplaatst: 14 mei 2007 nee hoor, die zouden in principe gewoon moeten werken. onlangs getest met Pli Garnet, Pli Helenite, Nabilo 6 en Gemini. voor zover ik weet worden de cable-drivers verwerkt in enigma. ik weet dit btw. niet 100% zeker. merDe deze ruimte is te huur
Zatter Geplaatst: 14 mei 2007 Geplaatst: 14 mei 2007 Ik heb het zelfde probleem gehad toen in naar Gemini 3.5 ging en mijn zenderlijst had terug gezet met Dreamboxedit en ik kreeg "service not available" op België, BBC en TV-Oost. Normaal stel ik dan de frequenties weer handmatig in maar dit werkte niet. Opnieuw scannen hielp niet totdat ik "inv" ook aanvinkte en prompt had ik ze weer terug. Marcel DM7080 - DM8000 met twee Multytenne 45 twin en een Triax 78cm draaibaar.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen