Gast Henri Aalten Geplaatst: 13 mei 2007 Geplaatst: 13 mei 2007 Ik heb een Sitecom Wireless Netwerk Broadband Router 54g TURBO aangesloten om mijn Draytek 2700 ANEX A Modem. Ik kom wel in de Draytek 2700 Modem, maar hoe kom ik in de Sitecom. IP scanner geprobeerd niets gevonden. Wie weet raad ?
Ome Merde Geplaatst: 14 mei 2007 Geplaatst: 14 mei 2007 die zal ongetwijfeld in een andere IP-range zitten. ik neem aan dat je hem als AP gaat inzetten ? dan zou ik de sitecom aansluiten op een switchpoort van je Draytek en vervolgens nog eens een IP-scan uitvoeren. De sitecom zou middels DHCP een IP-adres van de Draytek moeten krijgen. Mocht dit niet werken, dan moet je de Sitecom met een kabeltje op de netwerkpoort van je PC aansluiten en middels de CD-ROM (of via de webif na een IP-scan) afconfigureren (statisch in dezelfde IP-range zetten als je Draytek), vervolgens weer aansluiten zoals je wenst en dan nog eens proberen. merDe deze ruimte is te huur
Gast Henri Aalten Geplaatst: 14 mei 2007 Geplaatst: 14 mei 2007 Sitecom terug gebracht, bleek niet helemaal goed te zijn.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen