Ga naar inhoud


Reclame regels, wat mag nu wel en wat mag nu niet?


Con

Aanbevolen berichten

Ik heb de beleving dat je gewoon naar commerciele sites

mag linken als het maar niet SAT-gebonden sites zijn.

 

Heb ik het goed of fout.

 

In dat geval is de policy van Sat4all duidelijk en helder.

 

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W11, Intel Nuc i5 met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites


[color:"red"] 8. Reclame strikt verboden!

In berichten op ons board is reclame (ook negatieve "reclame"), onder welke vorm dan ook, strikt verboden! Ook het plaatsen van links naar commerciële sites of het plaatsen van een commerciële link in je profiel is niet toegestaan! Eveneens verboden is het via PM "spammen" van gebruikers en in het bijzonder het versturen van PM's om mee te handelen! Wil je iets verkopen, ga je naar Marktplaats of plaats je een advertentie in de Te koop/Gevraagd/Ruilen forums, maar dan wel met inachtname van onze huisregels! Lees dus de regels voor het plaatsen van een particuliere advertentie eerst goed door. Deze regels vind je in het betreffende forum. Sat4all wordt niet misbruikt voor welke commerciële activiteit dan ook! Ook niet via PM! [/color]

 

Misschien dat punt 8. van de Sat4all regels nu wel duidelijk voor je is.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Duidelijk. HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W11, Intel Nuc i5 met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu is wel bijna iedere site commercieel en zie ik toch vaak links naar, om maar wat te noemen, internetproviders in het breedband-gedeelte, maar die mogen dan dus ook niet.

 

Waarom worden die niet verwijderd?

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tis mij ook niet helemaal duidelijk, als ik bijvoorbeeld iets over mijn ervaringen over een harddisk in de dreambox zeg (typerend dat ik bij dit voorbeeld al over een harddisk en niet over het merk heb) en daarbij het merk en type aangeef is dat toch eigenlijk ook reclame, toch?

 

Bij de reclameregels voor de ether moet je dan even voor de vorm andere merken noemen.

 

er is volgens mij een grijs gebied.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Johan45 heeft mij middels PM duidelijk gemaakt

op een zeer wijze manier wat de achtergond is

en de ellende die ze regelmatig mee maken ten

aanzien van reclame.

 

Ik geef mezelf een ban van 1 minuut.

 

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W11, Intel Nuc i5 met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

merken noemen is geen enkel probleem, het direct linken naar een commerciële site (webshop) is uitgesloten (ook niet-sat4all gerelateerde sites). wat weer wel wordt toegestaan is, mocht er op een commerciële site een handleiding, uitleg, etc. staan betreffende een besproken probleem en deze wordt direct gelinkt, het weer wel wordt toegestaan.

wij willen hiermee dus voorkomen dat iemand ergens een goede ervaring heeft m.b.t de aankoop van bijv. een monitor en deze linkt via sat4all --> reclame. hiervoor is immers e-mail uitgevonden.

 

straffe regel i.v.m de vele op-den-loer-liggende handelaren maar helaas nog steeds noodzakelijk.

 

 

merDe

deze ruimte is te huur
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraag aan de moderators (die ik in het openbaar stel omdat ik denk dat het antwoord voor meer mensen nuttig kan zijn):

 

Als ik wil weten waar ik product X kan kopen, mag ik hier dan vragen of mensen mij een PM willen sturen met namen van winkels met puntjes ertussen (om te voorkomen dat het bericht niet goed aankomt). Het is dan geen openbare reclame, alleen reclame voor mij waar ik zelf om vraag. Het is niet dat ik zelf niet kan zoeken maar Google indexeert ook niet alles.

 

En dan wil ik het dus vragen zonder dat ik of mensen die mij helpen een ban krijgen.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het ooit gedaan, een mod (ik dacht MerDe) heeft op mijn verzoek dat topic toen direct gesloten. Verder geen problemen mee gehad. Is weer wel zeker twee jaar geleden, misschien zijn de regeltjes inmiddels veranderd daaromtrent.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu we toch met vragen voor de mods bezig zijn: waarom is het woord "free sat" (aan elkaar geschreven) niet toegestaan? Over het algemeen gaat dat toch niet over iets commercieels...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Dat heeft te maken met de regel dat linken naar een Forum waar men alleen kan lezen als men geregistreerd is niet is toegestaan.

Misschien snap ik het dan niet helemaal, maar wat heeft die regel te maken met discussies over bijvoorbeed free-sat in het Verenigd Koninkrijk?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...