Gast Geplaatst: 13 mei 2007 Geplaatst: 13 mei 2007 Groeten, Ik heb een DBox2 Nokia met multicam, waarmee ik een van de Poolse satelietplatformen wil ontvangen. Welke van de drie kan ik evt. ontvangen en bekijken hier, en wat heb ik er voor nodig? Bedankt.
Unetwork Geplaatst: 14 mei 2007 Geplaatst: 14 mei 2007 Je kan gewoon bvb CCCam erop zetten en elke smartcard erin doen, met de chip naar beneden. Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Gast Geplaatst: 14 mei 2007 Geplaatst: 14 mei 2007 Om welke platform/provider gaat het? Polsat zou ik niet nemen. N ... geen ervaring mee Cyfra is het gemakkelijkst
Gast Geplaatst: 15 mei 2007 Geplaatst: 15 mei 2007 Ik heb op dit moment geen geldige, werkende kaart voor de platforms. Wel beschik ik over een verlopen kaart (en bijbehorende ontvanger) voor het Polsat Cyfrowy gebeuren. In principe heb ik alleen maar behoefte aan het zo goedkoop mogelijk (bij voorkeur legaal) kijken naar de Poolse publieke omroep, TVP1, TVP2 en wat de publieke omroep momenteel nog meer gecodeerd vertoont.
mteam Geplaatst: 15 mei 2007 Geplaatst: 15 mei 2007 Legaal kijken naar een poolse provider buiten polen lijkt mij niet mogelijk. Ook al kijk je met een officieel abootje dan is dit nog altijd geregistreerd op een adres in polen en wordt er verondersteld dat er op dat adres gekeken wordt. Groetjes Danny
Gast Geplaatst: 15 mei 2007 Geplaatst: 15 mei 2007 Citaat: Legaal kijken naar een poolse provider buiten polen lijkt mij niet mogelijk. Ook al kijk je met een officieel abootje dan is dit nog altijd geregistreerd op een adres in polen en wordt er verondersteld dat er op dat adres gekeken wordt. Groetjes Danny Dacht het wel, tegenwoordig kun je een Polsat pre-paid set kopen !
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen