swa Geplaatst: 14 mei 2007 Geplaatst: 14 mei 2007 sins enkele dagen komt er een vreselijk piep signaal uit de pc. voor de rest werkt die normaal heb de speaker maar voorlopig losgemaakt wat is daar de rede van. ook na dat hij voledig is afgekoeld mvg swa
Gast Geplaatst: 15 mei 2007 Geplaatst: 15 mei 2007 Mogelijk is er een ventilator kapot... Wat voor een moederbord heb je?
swa Geplaatst: 15 mei 2007 Auteur Geplaatst: 15 mei 2007 een microstar ms-6545 850 pro 5 de ventilators draaien prima mvg swa
Hellum Geplaatst: 15 mei 2007 Geplaatst: 15 mei 2007 welke bios heb je eigenlijk? dan kun je op google opzoeken wat een constante piep betekent. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
swa Geplaatst: 15 mei 2007 Auteur Geplaatst: 15 mei 2007 heb in de kast gelezen een phoenix bios D688 met eronder nog een nr 048809105 weet niet of je daar iets aan hebt mvg swa
Tonskidutch Geplaatst: 15 mei 2007 Geplaatst: 15 mei 2007 swa is je google down? Citaat: weet niet of je daar iets aan hebt dat kun jij toch ook zelf opzoeken? cheers Dark & Long , Drift 2 Dark Train Underworld
theparasol Geplaatst: 15 mei 2007 Geplaatst: 15 mei 2007 Wanneer begint de piep? op moment dat monitor aanspringt als je de pc hebt aangezet, of pas in windows? Is de piep hoog of laag qua toon? Heb je evt raidadapter in dit systeem zitten? Wanneer is de piep begonnen: toen je de machine op kwaaie dag aanzette of toen je er mee aan het werk was? Geef eens iets meer info!
swa Geplaatst: 15 mei 2007 Auteur Geplaatst: 15 mei 2007 Citaat: Wanneer begint de piep? op moment dat monitor aanspringt als je de pc hebt aangezet, of pas in windows? Is de piep hoog of laag qua toon? Heb je evt raidadapter in dit systeem zitten? Wanneer is de piep begonnen: toen je de machine op kwaaie dag aanzette of toen je er mee aan het werk was? Geef eens iets meer info! is een soort sirene werk en het gebeurd als ik de pc opstart en stopt dan niet meer.is wel hoog geluid. is gebeurd na 2 maand stil te staan heb deze van een vriend overgenomen en toen deed die het nog. wat een raidadapter is me een raadsel mvg swa psss er is een foto bij van het bord
Thomas2000 Geplaatst: 16 mei 2007 Geplaatst: 16 mei 2007 Ik heb zoiets eens gehad en toen was de microfoon opeens de ene speaker en de andere speaker gewoon een luidspreker. Hierdoor onstond de piep. Een schijfcontrole had toen enige bestanden gerepareerd en toen was het over. Ik denk dat het een beschadigde driver betrof. Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
Gast Geplaatst: 16 mei 2007 Geplaatst: 16 mei 2007 http://www.bioscentral.com/beepcodes/awardbeep.htm Is dus waarschijnlijk je geheugen, cpu(mogelijk te warm), of eventueel je vga. Hoop voor je dat het niet je geheugen is, want rambus is niet goedkoop.
swa Geplaatst: 16 mei 2007 Auteur Geplaatst: 16 mei 2007 heb gevonden wat het is. het was 1 van de geheugen latjes die niet meer goed was. alvast allemaal bedankt mvg swa
Woaghalz Geplaatst: 23 mei 2007 Geplaatst: 23 mei 2007 Heb ook sinds enkele dagen een irritante piep in de pc. Als ik de pc de eerste keer opstart als hij koud is dan komt er uit de speaker een irritant piep geluid, na ongeveer 2 min is dit weg. heb een p4 2400 mhz, asus p4b533 moederbord, alle ventalitoren draaien normaal als ik kijk in asus probe dan is ook alles oke. Ook nu vraag ik jullie hulp, wat zou dit kunnen zijn. Woaghalz Langzaam begin ik het te snappen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen