Gast Geplaatst: 15 mei 2007 Geplaatst: 15 mei 2007 Hallo, De single tuner van Samsung geeft -bij mij althans- een hinderlijke bromtoon via de luidsprekers van de tv. Zodra ik de SCART-plug uit de tv trek, dan is de bromtoon ook weg. Heeft iemand een idee wat die bromtoon veroorzaakt en hoe ik dat kan oplossen? Siem Weel
Gast Henri Aalten Geplaatst: 15 mei 2007 Geplaatst: 15 mei 2007 Gebruik eens een goede andere scartkabel.
ReneBee Geplaatst: 15 mei 2007 Geplaatst: 15 mei 2007 Wij hebben dat ook in enige mate. Het signaal niveau dat uit de Samsung (hardware versie 1.0) komt is beduidend lager dan uit de DSB808. We hebben tussen de twee een gemiddelde gevonden waarbij je de brom van de Samsung nagenoeg niet hoort. De volume regeling van de Samsung staat dan wel op 50 to 60% voor normaal, niet te hard geluid. René.
matthew_be_wvl Geplaatst: 15 mei 2007 Geplaatst: 15 mei 2007 Het is vaak ook zo dat als het beeldsignaal op RGB staat dat er een bromtoon is. Dat heb ik al bij verschillende televisietoestellen gemerkt. Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen