Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zit ik vanmiddag te kijken, ga ik even weg en zet later de dvd aan voor de kleine, wil ik na een uur weer tv kijken is de decoder zwart tenminste geen display.

Geprobeerd weer aan te zetten ab drukken en op de knoppen van de decoder maar geen resultaat.

kast los gehaald zekering doorgemeten goed, de rest van de voeding door gemeten ook goed.

heb er ook andere software ingezet dus kan er wel in komen maar verder reageert hij nergens op????

Als ik hem nu even aanzet dan springt het display wel weer aan maar druk ik op oke/aan dan krijg ik een groen of wit beeld en springt de ontvanger direct weer uit.

Wat zou dit kunnen zijn.

Woaghalz

Langzaam begin ik het te snappen

Geplaatst:
Citaat:
Als ik hem nu even aanzet dan springt het display wel weer aan maar druk ik op oke/aan dan krijg ik een groen of wit beeld en springt de ontvanger direct weer uit.

waarschijnlijk is het flashen van de philips niet goed gegaan, zet de firmware er opnieuw in. (e.v.t vooraf met een legefirmware en eeprom wissen)

marcel
Geplaatst:

Heb de software er nogmaals ingezet, eerst de lege daarna de volle nog steeds geen resultaat.

Ontvanger doet het nog steeds niet zet ik hem aan dan zie ik even de streepjes in het schermpje en daarna niks meer en de ontvanger reageert ook nergens op.

Als ik de scartkabel er indruk dan knettert er ook wat over de spaekers van de tv.

heb voeding ook al uitgewisseld en daar ligt het ook niet aan want een nieuwe voeding helpt ook niet en als ik mijn voeding in een andere stop dan gaat die wel aan.

waarschijnlijk is de lnb ook stuk (monoblock) want als ik er een andere ontvanger aan hang dan heb ik alleen beeld op de hotbird en niet op de astra.

Ik denk dat dit het einde is van de ontvanger en lnb (6 jaar)

woaghalz

Langzaam begin ik het te snappen

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen