Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi,

Het heeft hier wel ooit eens gestaan maar ik kan het niet vinden

ik heb de echostar 5020 en wil mijn aston modulen updaten maar dat wil niet lukken ik heb gekeken bij aston update stb comag maar ik krijg geen kans om te updaten (ik heb een oude versie)

hij laat die kanalen zien bij de radio zenders, niet bij de tv kanalen

kan iemand mij even op de juiste koers zetten

alvast bedankt

Geplaatst:

Bij mij wilde 't maar niet lukken op STB Comag. Uiteindelijk wel op Technitipp TV 12.604 - Horizontal - 22.000 - 5/6. Dat is ook het kanaal wat Aston zelf op haar site aanraadt (en wat standaard al in de CD/TVV zenderlijst zit). Overigens ging dat ook nog niet bepaald vlotjes. Eerst stond de module een keer terug op 2.03! (Iemand anders op het forum had ook al die ervaring). Toen heb ik 't nog maar eens geprobeerd, en de module er een paar uur in laten zitten, met de ontvanger op dat kanaal afgestemd. Ik heb geen servicebericht over uploaden gezien, maar niet steeds gekeken. Na die paar uur bleek-ie wel op 2.18 te staan.

Overigens: eerst de ontvanger op dat kanaal afstemmen, dan uitzetten (doe ik tenminste maar voor de zekerheid), de Aston module eruit halen, de smartcard daar uithalen, de ontvanger weer aanzetten, en de Aston module zónder smartcard erin terugplaatsen. Als de module is geupdated, zet ik ook weer eerst de ontvanger uit alvorens de smartcard weer terug te plaatsen in de module. Je weet maar nooit.

TV Vlaanderen Duo LNB Twin

B&R 65

VU+ Solo2

M7 SAT801 (niet in gebruik; reserve)

Geplaatst:

Bedankt voor de tip, gaan we proberen morgen ochtend na mijn nachtdienst laat ik hem zo staan en wachten we af

Geplaatst:

Dat heb ik niet gedaan, heb nl. de module teruggeplaatst met ontvanger aan. Er is gelukkig niets mis gegaan. Voor de veiligheid zal ik het een vorige keer natuurlijk wél doen.

TV Vlaanderen Duo LNB Twin

B&R 65

VU+ Solo2

M7 SAT801 (niet in gebruik; reserve)

Geplaatst:

Helaas wil het niet lukken, heel weekeind laten staan maar helaas niets

geheel stroomloos gemaakt en weer geprobeerd uren laten staan (technitipp tv) maar nog steeds versie 103.

ik ga het maar via de dealer proberen

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen