Gast Geplaatst: 17 mei 2007 Geplaatst: 17 mei 2007 Hallo ik zou mijn map mijn documenten willen verplaatsen naar andere schijf is dat mogelijk ?, Gr boma
jacobus Geplaatst: 17 mei 2007 Geplaatst: 17 mei 2007 Tuurlijk, waarom niet? verplaats de map met rechtermuisknop, en dan knippen en vervolgens plakken op de gewenste locatie. Dan veranderen de snelkoppelingen in je menu automatisch mee.
Gast Geplaatst: 17 mei 2007 Geplaatst: 17 mei 2007 hallo Lukt niet kan de map mijn documenten niet knippen en plakken Gr boma
Gerard - (GTB) Geplaatst: 17 mei 2007 Geplaatst: 17 mei 2007 Gewoon rechts kliiken op "mijn documenten" op het buroblad, en daar de nieuwe locatie opgeven. De documenten worden dan automatisch verplaatst. heb je "mijn documenten NOG niet op het buroblad staan, klik dan recht op de desktop, kies eigenschappen, kies desktop, kies custimize desktop en vink daar mijn documenten aan, Groetjes, Gerard (GTB)
Gast Geplaatst: 18 mei 2007 Geplaatst: 18 mei 2007 Hallo Dat gaat zo maar nu heb ik 2 maal mijn documenten en ze worden alle 2 gebruikt het staat zowel op de c: als op de g: maar dat was mijn bedoeling niet wilde plaats besparen op de c: Gr Boma
Gast Geplaatst: 21 mei 2007 Geplaatst: 21 mei 2007 Hoi, Dat is op zich geen probleem hoor. als de bestanden op de G: schijf Geen snelkoppelingen zijn (snelkoppeling is mapje of icoon met pijltje eronder) kan je die mijn documenten van de C: schijf gewoon in de prullenbak gooien. Dan heb je gewoon ruimte vrij gemaakt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen