Ga naar inhoud

Kanalen en voorkeurkanalen kiezen

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Mijn decoder is een Philips DSX 7072 en heb een abonnement van CanalDigitaal.

Gister heb ik alle kanalen opnieuw moeten installeren met de optie van "kanalen installeren". Dit heb ik al eens eerder gedaan en toen kwamen de CD-kanalen vanaf nr. 1 een beetje in volgorder te staan. Gister echter begon het met e.o.a. Algerijnse zender en zaten de CD zenders allemaal in de richting van de 300 nrs.

Dus heb ik alles handmatig maar op de nummers gezet zoals ik ze nog wist.

Ik mis echter diverse zenders zoals ARD,VOX, RTL, RTL2 en alle muziekzenders van MTV. Deze had ik eerder wel. Moet ik nou echt nog een keer "kanalen installeren" kiezen? Als ik dat doe dan moet ik alles weer gaan hernummeren en de voorkeuren gaan instellen. Is er een andere oplossing voor het toevoegen van zenders? Ik heb de optie "kanalen toevoegen" ook al gedaan maar daarmee krijg ik de zenders ook niet mee terug.

Ik heb inmiddels begrepen dat het niet mogelijk is om kanalen via een frequentie toe te voegen.

Er is niks gewijzigd aan de decoder, aan de tv, of aan de schotel.

Met dank alvast voor een reaktie.

Geplaatst:

Gewoon nogmaals kanalen laten zoeken, wel opletten dat je voor de Canaaldigitaal methode kiest, dus NIET de willekeurige methode.

Soms moet je meerdere keren opnieuw zoeken, het schijnt tegenwoordig vaker mis te gaan.

Dus, niet opgeven.

gamgra

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen