Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

[color:"blue"] Ik had op wifi hier al een onderwerp geopend maar nu kom ik er achter dat op de Belkin modem/router/wifi geen voip kan.

Nu is dan ook de vraag welke modem voor een redelijke prijs deze mogelijkheden heeft.

Nogmaals ben op zoek om er een te kopen omdat mijn ISP hier in Macedonie erg duur is in huurkoop (enige contract mogelijkheid)

Ze staan toe om zelf een modem te kopen en mijn router die ik momenteel heb is erg slecht in bereik in wifi.

Deze haalt met moeite mijn huiskamer!

Graag een koop advies-gebruikers ervaringen.

Alvast bedankt voor elke input van jullie kant... [/color]

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Geplaatst:

Kijk eens bij Draytek , die hebben een hele rits VOIP routers.

Als je een ADSL modem met router en VOIP zoekt, dan kun je kijken naar de 2700VG en 2800VG, waarbij de 2800VG de krachtiger variant is.

Aanpassing:

Ik las net bij WiFi dat je een exemplaar met ISDN zoekt. Dat wordt dan de 2800VGi .

Geplaatst:

Je vroeg ook nog om WiFi ervaringen. Ik heb zelf een 2900VG (voor aansluiting op breedband), en de WiFi eigenschappen zijn m.i. prima. Mijn benedenbuurvrouw maakt er ook gebruik van via een PCMCIA kaartje in een oude Dell laptop. Een buurman een appartement verderop (dus er zit een appartement tussen) kon ook een tijdje meeliften toen zijn aansluiting defect was. Dat ging niet erg snel maar het was doenlijk.

• 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen