djpetit Geplaatst: 19 mei 2007 Geplaatst: 19 mei 2007 medesatters, op dit moment draai ik vista ultimate build 6000. In mijn pc zit een Geforce4 Ti4200 8x AGP. Volgens de site van Nvidia heb ik momenteel de juiste drivers geinstalleerd. Echter bij de eigenschappen van de video-kaart kan ik niet de extra opties selecteren die er normaal gesproken zouden moeten zijn (zgn control center). Ik heb geprobeerd om nogmaals de nieuwste drivers te installeren van Nvidia alleen krijg ik nu de foutmelding in Vista(Nvidia) dat het installatieprogramma geen stuurprogramma's kon vinden die compatibel zijn met mijn huidige hardware. Mijn vraag is nu: hoe krijg ik nu Nvidia control center geinstalleerd aangezien ik de extra opties die hierbij horen wel nodig heb. Op zich draait zowel Vista als de videokaart prima. En volgens mij kan je control center ook nergens 'los' installeren ? bvd, djpetit Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen