Gast Geplaatst: 2 januari 2001 Geplaatst: 2 januari 2001 Kan iemand mij vertellen van welke zender Canal Digitaal gebruikt maakt voor EPG?<BR>Is dat maar een kanaal of zijn dat er meerdere?<BR>Alvast bedankt, Jan
Gast Geplaatst: 3 januari 2001 Geplaatst: 3 januari 2001 Ik dacht dat de EPG gebruik maakt van het Canal Digitaal info kanaal
Gast Geplaatst: 3 januari 2001 Geplaatst: 3 januari 2001 Nee Arthur,<BR>daar is een andere zender voor verandwoordelijk. Maar welke ben ik nog niet achter.<BR>Jan
Gast Geplaatst: 3 januari 2001 Geplaatst: 3 januari 2001 Volgens mij werkt de epg op alle zenders die canaal + verzorgt dus: ned1 ned 2ned3 rtl4 enz.. je moet natuurlijk wel een canaal+ gekeurde reciever hebben.<P>Groetjes henri.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 5 januari 2001 Geplaatst: 5 januari 2001 Zijn volgens mij een paar blanco kanalen.<BR>Is ongeveer een maand geleden hier ook ergens een posting over geweest.<P>Groetn Swieberd.
Gast Geplaatst: 6 januari 2001 Geplaatst: 6 januari 2001 Ik heb hier het een en ander uitgeprobeerd.<BR>Volgens mij is het RAD4 (let op het er twee). Als ik deze zender verwijder, doet de EPG funktie het niet meer op de Canal Digitaal zenders.<P>Jan
Gast Geplaatst: 6 januari 2001 Geplaatst: 6 januari 2001 na het verwijderen van x-zone en --- (nog een keer x-zone) doet ie het ook niet meer..
Aanbevolen berichten