Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik hoop dat ik op het goede forum hier zit, ik heb hier een laptop Siemens Amilo L 6825 met windows xp home SP 1

Sinds kort heb ik een plasma van panasonic en wilde mijn laptop hierop aansluiten. Alles volgens de regels gedaan met behulp van een HD15M kabel. Plasma op pc uitgang gezet, ik krijg alleen het Windows logo van xp home te zien, daarna zegt de plasma geen signaal. Geluid is wel ok.

Iemand een idee ???

Salu2, D.Quijote

M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

Geplaatst:

Als je de laptop op de HDMI ingang van de TV hebt aangesloten, moet je met de afstandbediening voor HDMI signaal kiezen en niet voor PC signaal. Verder moet je middels de software van je videokaart kiezen voor clone. Hierdoor heb je zowel op de laptop als op de TV beeld.

Geplaatst:

Nee geen HDMI ingang gewoon via een vga kabel, dus aansluiting voor extra beeldscherm op laptop en pc aansluiting op plasma.

Salu2, D.Quijote

Geplaatst:

bij mij moet dat zijn fn + F4 maar dan krijg ik iets van ome bill te zien. Ik ga er morgen wel verder mee.

Salu2,D.Quijote

Geplaatst:

Het werkt, het probleem was dat ik bij de instellingen van mijn grafische kaart moest klikken op uitvoer naar notebook en monitor. Alleen blijft dat vinkje niet staan dus moet het iedere keer opnieuw uitgevoerd worden. Daar komt nog bij dat ik wel op mijn plasma de pc zag opstarten t/m het Window's XP home beeld. Daarna gaf het geen signaal, dus ik dacht dat er een ander probleem was. Bedankt voor het meedenken.

Salu2, D.Quijote

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen