Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ja JHVSAT Europese wetgeving tegen het kijken naar een signaal wat wordt aangboden kan moeilijk worden verboden.Wanneer je dit signaal dmv software decodeerd wat dan illigaal zou zijn ,dat zou dan strafbaar moeten zijn.Dit kun je ook omdraaien en zeggen dat zij er dan maar voor moeten zorgen dat het signaal niet op onze pan valt of via de kabel wordt aangeboden.Als een signaal bij mij in de tuin te ontvangen is mag ik er mee doen en laten wat ik wil.Educatief noemt men dat .Zolang ik dit niet aan een ander doorgeef of hem de middelen geef om dit ook te kunnen is er geen strafbaar feit gepleegt.Dus moeten de coderings leveranciers zorgen voor een water dicht systeem zoals bij SKY bijvoorbeeld .

Datzelfde geld voor het downloaden op internet,je mag alles downloaden en gebruiken voor jezelf maar alleen geen auteursrechtelijk beschermde muziek,films etc. uploaden zodat het via jouw wordt verkregen.

Je kunt de wet op zoveel manieren uitleggen en het is maar net hoe het wordt op gevat.Dus ik bedoel voordat ze in Den Haag en Brussel eruit zijn we een hele tijd verder en wie dan leeft wie dan zorgt.

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Geplaatst:

ahh is gewoon een noodkreet , wat moeten ze anders klop klop tv cabo mag ik even binnen komen

Geplaatst:

Al die bangmakerij... Hebben we al eerder gehad en slaat helemaal nergens op.

Zelfs Dream multimedia is al voor de rechter gedaagd, omdat hun apparaat illegaal zou zijn.

Al met al komt het er op neer dat een illegaal apparaat niet bestaat. Alleen illegaal gebruik.

Verder, zoals hugogertie zegt, is het niet zo dat je iets mag bekijken omdat het uitgezonden wordt (of op je schotel valt) Als je geen overeenkomst hebt om het te mogen ontvangen, mag je het niet zondermeer bekijken. Zeker niet als je daarvoor programmeerbare of softcams moet gebruiken, om e.e.a. te kraken. Dan weet je dat je fout bezig bent.

Maar ja, laat ze dat maar eens aantonen.

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen