Tonskidutch Geplaatst: 23 mei 2007 Geplaatst: 23 mei 2007 49,95/maand alle 7 pakketten dus een komplett-pakket inclusief HD 29,95 eenmalig 5 eenmalig verzendkosten aan je kennis 9,95/maand voor de hd-receiver omgerekend voor 2 jaar is dat 736 euro/ jaar dat is veel pegels dat is helemaal waar. maar ja wat is HDtv jullie waard dan? wat is het betaald kijken überhaupt jou waard? mijn huidige pakketten kosten me ook al 585 euro/jaar waarvan het nederlanderse abonnent het eerste zal zijn om te worden gecancelled als er niet dit jaar nog betere beeldkwaliteit wordt aangeboden (waarvoor ik wel betaald heb) cheers The Crying Cowboys Aaron Rux
W3ird_N3rd Geplaatst: 23 mei 2007 Geplaatst: 23 mei 2007 Citaat: maar ja wat is HDtv jullie waard dan? wat is het betaald kijken überhaupt jou waard? Als CDS Film1 HD aan zou bieden met tenminste 8mbit/s (dat het dan bij 2.0 audio blijft maakt me niet uit), gewoon in het Film1Sport1 pakket en dat blijft €19,95/maand kosten, én Film1 stopt met constant deel 2 en deel 3 van films uit te zenden waarvan ik deel 1 niet ken, én een ander bedrijf neemt Film1 over van dat verrotte Liberty Global, dan neem ik denk ik wel een abo. Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
rai Geplaatst: 24 mei 2007 Geplaatst: 24 mei 2007 Voor de liefhebbers: Op 1 West zit ook nog HDTV content. Canal + Film HD. Deze zend wel engelstalig DD 5.1 uit. Heb geen idee wat een abo daar kost. In totoaal zitten daar 6 HD kanalen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen