Ga naar inhoud


Ned 1-2-3 oost betere ontvangst dan de Commerciëlen (Twente)


Gast

Aanbevolen berichten

Ik ontvang de Publieke zenders (K22) beter dan de rest van de kanalen. Komt dit doordat de rest hoger in frequentie zitten (K23,K47 en K65) of wordt er nog met minder vermogen uitgezonden.(ivm Markelo K51)

 

Heb ook DVB-T in de auto en hetzelfde verschijnsel. (heb gereden door heel twente) Radiokwaliteit is trouwens supergoed via DVB-T.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wou ik even toevoegen, de vraag of het op dit moment alleen bij mij zo is dat alle zenders minder sterk van signaal zijn.

Of dat er meer mensen last van hebben?

Gr. Herman
TV Samsung 42 ++ Sat.ontv: SAB ultimate HD super plus
Antenne: multytenne Technisat digital ++  Astra 1B~2C, Astra 2A~2D, Astra 3A, Hotbird 1~5
============================================

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb een vertikale originele KPN aktieve antenne thuis. Ook in de auto heb ik 2 vertikale antenne's aan de zijkant van de voor en achterruit.

In de randstad heb ik zo goed als geen problemen met de ontvangst maar in twente wel.

Hoe kan ik daar met KPN over communiceren ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

OP de samsung na de update nagenoeg geen verschil meer in veldsterkte t.o.v de comm. jongens. Voor de update stond de samsung deels na markelo en deels naar Hengelo te kijken.

Aangezien Markelo binnenkort wordt uitgeschakeld en te huur is moest het toch gebeuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...