Ga naar inhoud


[Strong 8100] 8100 wel signaal geen beeld


Gast

Aanbevolen berichten

ik heb met een 8100 wel signaal en voeding maar geen beeld zou dan het tuner blikje kapot kunnen zijn ??

 

Ps ik heb er genoeg verstand van hoe anders met een decoder beeld te krijgen maar dit snap ik niks van alles lijkt goed en toch geen beeld raar he.

de kaartgegevens geeft hij ook goed weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites


hij geeft ook geen pidscan aan en codering ook niet hij kan geen kanalen vinden als je laat zoeken. horizontaal en verticaal geeft hij wel aan ivm de spaning wie hij geeft de ene 18 volt en de andere 14 volt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wie heeft er noch eentje liggen dan ?

 

ps het is een nokia 9321s (8100) waar een conax module in kan maar ik heb er al een andere boot ingezet en sattracker lukt ook dus dat is het probleem niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch geen settings van 8000 naar 8100 gepompt?

Meestal zijn het stommiteiten, die je door een slordigheid overkomen...

 

Maak eens een minilijst met vb 10 FTA zenders, afwisselend in vert en horiz polariteit, en check dan!

 

Ik heb wel met sattr-v3.0 geen signaalsterkte aanduiding meer, maar prima beeld...

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit heb ik al gadaan zowel op de hotbird als op de astra helemaal niks. horizontaal als vertikaal maakt niks uit zie screenshot van in dit gaval bvn met + menu

 

oja als je op de tijd drukt (de A toets) dan geeft hij ook niet de juiste tijd aan die haalt hij ook niet op.

 

ps ik heb nog een 8100 hiuer staan en die werkt met dezelfde configuratie perfect.

post-7521-1318259228,5492_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...