Ga naar inhoud


Wat na de previewperiode te ontvangen?


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb een DB500-T, met een legaal aangemelde Casema smartcard, met een standaard abonnement. Tijdens de preview periode kan je alle kanalen vrij ontvangen. Ben je die extra zenders van buiten je standaard pakket na de preview periode kwijt, of weet de DM500 met ´slimme sotfware´ dat te omzeilen?

Link naar reactie
Delen op andere sites


huh een DM500-T met Casema, dat dat gaat? Maar uhm volgens mij werkt het back end systeem bij onze vrienden alsvolgt: het "kijkt" naar smartcard serienummers en zodra er een wordt aangemeld (die nog niet geregistreerd is) wordt dit dus geregistreerd (prereg) voor de eerste keer en dan gaat er zeg maar een timertje lopen met als conditie dat alle pakketten open zijn, de timers is niet iets dat je op de kaart kan stilzetten. Helaas als je de smarcard niet aktiveert binnen drie weken oid dan is dat timertje op en gaat alles op zwart. Echter heb je geactiveerd dan heb je na drie weken de basispakketten op digitale kwaliteit en ook Regionaal en TV Espana geloof ik, weet ik niet precies zeker maar ga er maar vanuit dat je het basispakket hebt zoals op analoge TV. Volgens mij werkt het kort door de bocht genomen op deze manier ...

Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je dolphs voor het snelle antwoord. Ik heb de kaart inderdaad binnen 3 weken geactiveerd bij onze vrienden...Maar na een maand of twee was alles op zwart, ook het basispakket dus. Ik gebruikte de DM500 toen met Gemini 3.30, en ik dacht met NewCS 1.20/Camd3, en het viel me wel op dat de datum die je bij de Entitlements kon uitlezen ook nooit wijzigde. Nu heb ik de kaart opnieuw laten activeren via Casema (via een Samsung van een collega) en ik heb het basispakket weer zichtbaar. Ik gebruik nu Gemini 3.50 i.c.m. NewCS 1.20/MGcamd 1.22. En de datum wordt nu bijna iedere dag opgehoogd als ik bij de Entitlements kijk. Komt dit door de nieuwe software dat de datum van de smartcard nu wel wordt opgehoogd? Als dat zo is, dan kan ik ook een nieuwe smartcard kopen, netjes registreren bij Casema en wat dan na die 3 weken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...