freaky Geplaatst: 23 mei 2007 Geplaatst: 23 mei 2007 Wie heeft er ervaring met touchsreen in vista. Ik ben in het bezit van een asus r2h (umpc) . Wat is nu het geval , als ik het scherm wil bedienen dan zit de muiscursor er steeds 1 centimeter boven het punt waar ik deze aanraak. Ik heb het scherm al proberen te calibreren maar dit wil niet echt lukken. Volgens mij heeft het wel iets met de resolutie te maken want deze staat op 800-600 (deze kan niet kleiner) daarom moet ik scrollen en volgens mij zit hier het probleem. Iemand de gouden tip? Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas
Quassi Geplaatst: 24 mei 2007 Geplaatst: 24 mei 2007 een nieuwere driver downloaden misschien? heb eerder problemen gehad met touchscreen Win2000 driver op XP, ging soms goed, maar soms ook fout, toen een XP driver uitkwam was dit probleem opgelost, dus misschien wachten op een echte Vista driver...
freaky Geplaatst: 24 mei 2007 Auteur Geplaatst: 24 mei 2007 HET probleem zat Dus inderdaad in De drivers, dezelfde nog een keer geïnstalleerd en wonder boven werkt het nu prima! fit nu kan lk de resolutie ook goed aanpassen. dit bericht is met de handgeschreven dit vergt wel enige gewenning maar het gaat steeds beter. Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen