Habib Geplaatst: 23 mei 2007 Geplaatst: 23 mei 2007 Na installatie van een software,verschijnt op scherm : de computer moet Opnieuw Starten ik heb de op restart gedrukte, gat windows sluiten. De computer beept en wil niet meer starten. Met de knop Aan/Uit uitgezet. als ik hem aan zetten gaat beepen en wil niet meer starten. Dus uitzetten en wachten ongeveer 20 minuten, dan aan zetten dan start, alles werkt goed. de probleem herhalt zich alleen als ik op de knop 'Opnieuw Starten' drukt. Weet iemand een oplossing?
Hellum Geplaatst: 24 mei 2007 Geplaatst: 24 mei 2007 soms wil het nog wel eens werken om het bios batterijtje eruit te trekken en dan stekker eruit te trekken en hem dan aanzetten, dan wordt de bios gereset. anders even het geheugen nakijken en kijken hoeveel stof er in de koeler zit. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
alejandro Geplaatst: 24 mei 2007 Geplaatst: 24 mei 2007 Denk niet dat dit gaat helpen, hij heeft software geinstalled, dat heeft niets met de bios oid te maken. Of het moet toeval zijn dat de hardware het begeven heeft. Vastberaden, geen arrogantie!
Hellum Geplaatst: 24 mei 2007 Geplaatst: 24 mei 2007 ik denk dit omdat hij ten eerste moet wachten en ten tweede zijn computer blijft piepen en ten derde mij dat al meermaals is overkomen. If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
theparasol Geplaatst: 24 mei 2007 Geplaatst: 24 mei 2007 Wellicht een laptop, tijdens gebruik te warm geworden doordat fan (niet)/onvoldoende draait. Bios checked daarop en laat pas na afkoeling systeem doorstarten. Ik kan me een laptop herinneren waar biosupgrade noodzakelijk was voordat onder xp de systeemfan ging draaien. Wellicht hier ook iets vergelijkbaars aan de hand.
Poetsdoekje Geplaatst: 24 mei 2007 Geplaatst: 24 mei 2007 Het lijkt me goed om eens te vertellen welke software je ge-installeerd hebt. Soms is dat afkomstig van Software die niet helemaal deugt, en dan krijg je soms de nodige rotzooi op je computer ge-installeerd. poetsie En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Habib Geplaatst: 24 mei 2007 Auteur Geplaatst: 24 mei 2007 Bedankt voor antwoord. ik zal nog meer informatie geven: Het heeft niet te maken met de hardware. Het heet te maken met de software die ik heb geeinstalleert en heeft iets bijgeschrijven in de reboot bestandje (om de installatie te voltooid), en bij 'Onpnieuw Opstarten' blijft bij opstart hangen: daar is de probleem. waar kan ik de reboot bestandje vinden? als ik de haadschijf formateerd dan zou als goed zijn. maar het is allend om alles opnieuw instaleren: windows ,anti virus firewall software.... Ik heb vergeten de software die was ik aan het installeren is Alcohol 120%,zij heeft gewaarschuwd dat Alcohol 120 niet compatibl met debuger van de processor.
Lamko Geplaatst: 24 mei 2007 Geplaatst: 24 mei 2007 F8 bij het opstarten van windows indrukken dan kom je in veilige modues En als het dan werkelijk lag aan alcohol zoals je beweerd kun je hem gewoon verwijderen via configuratiescherm -> software. Mythbuntu 12.04 Celeron 220 op Mini-ITX D201GLY2, 1 GB Ram,2x1,5 TB HDD, Digitenne op TerraTec Cinergy, CCcam
Habib Geplaatst: 24 mei 2007 Auteur Geplaatst: 24 mei 2007 De software die dat probleem verrorzakt heb hem verwijderd, het rsultaat is het nog het zelfd. het probleem is alleen bij 'Opnieuw opstarten'. en wordt de bios niet geladen (bank scherm en lang beeep) dus F8 helpt niet. wat is het verschil tussen : opstarten en Opnieuw opstarten (reboot). Welk bestand die wordt eerst geladen bij opnieuw opstarten(autoexec.bat?). want bij opstarten geen probleem.
alejandro Geplaatst: 25 mei 2007 Geplaatst: 25 mei 2007 Maar draai je nou xp( of vista) dan kan je toch een herstelpunt kiezen? andere tip: laat Alcohol liggen en installeer Daemon tools. Vastberaden, geen arrogantie!
Gast Geplaatst: 25 mei 2007 Geplaatst: 25 mei 2007 kijk eens bij msconfig of er een onbekend programma geladen wordt.... uitzetten
Lamko Geplaatst: 26 mei 2007 Geplaatst: 26 mei 2007 Als je geen normale opstart beep krijgt duidt het op n hardwareprobleem Mythbuntu 12.04 Celeron 220 op Mini-ITX D201GLY2, 1 GB Ram,2x1,5 TB HDD, Digitenne op TerraTec Cinergy, CCcam
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen