Rocketscientist Geplaatst: 24 mei 2007 Geplaatst: 24 mei 2007 Wel aardig, maar ........ Ik zag afgelopen zaterdag bij een ijzerwaren winkel een nog practischer setje, Rood, ter grootte van een 8x4x1 cm. daarin zaten allerlei bitjes, rateltje en doppen. De naam is mij ontschoten. Misschien dat iemand dit weet? Lid van 10 november 2003 t/m 30 oktober 2015
aanj Geplaatst: 24 mei 2007 Geplaatst: 24 mei 2007 Er zijn zoveel van die setjes maar meestal zit wat je nodig hebt er niet bij en is het van p.b. ijzer . Ik heb zelf 2 sets die maar op een plek te krijgen : Een set met 2soorten torx en imbus groot (##GECENSUREERDE TEKST OF URL##). Een setje met diverse kleine bitjes , mini , torx , torx met gaatje in het midden , kruiskop , normaal, philips , imbus (praxis). Alle 2 onmisbaar bij cylinderkoppen en electrische apparaten. Ad Vu+ Duo,2xDream7000,Dream500,Dbox1,Nokia9800s
Gast Geplaatst: 24 mei 2007 Geplaatst: 24 mei 2007 Je mag geen reclame maken! Een van die Duitse supermarktketens had onlangs een 14-delige schroevendraaierset met 7 soorten schroefkoppen voor 15 euro. Zag er degelijk uit: van een bekend merk met een vis ...iets met Scandisk? Als je het weinig gebruikt lijkt mij dat een betere optie dan een professionele set.
Ron Geplaatst: 24 mei 2007 Geplaatst: 24 mei 2007 Jij bent geen moderator en dit is geen shop, maar de fabrikant zelf. Je kunt daar niets bestellen. Ron
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen