Ventura Geplaatst: 24 mei 2007 Geplaatst: 24 mei 2007 Ik heb van iemand een CD kaartje overgenomen. Daar zit geen abonnoment op. Maw ik kan alleen NED 1,2 en 3 ontvangen en FTA zenders. Ik heb nu een een smart card overname formulier. Ik wil nu tijdelijk gewoon de FTA zenders ontvangen en pas later een abonnoment nemen. Mijn vraag is, hoe kan ik het beste het formulier invullen? Of moet ik echt perse een abonnoment nemen als ik een CD card heb overgenomen. Wie weet raad?
Gerard 76 Geplaatst: 24 mei 2007 Geplaatst: 24 mei 2007 Gewoon het formulier goed bewaren en pas opsturen als het je uitkomt. Als er geen betalingsachterstand op die kaart zit blijven Ned 1 2 en 3 het gewoon doen.
Ventura Geplaatst: 24 mei 2007 Auteur Geplaatst: 24 mei 2007 Op de voorwaarde van de smart card formulier staat dat ik binnen een bepaalde tijd moet reageren.
Sunny Sat Geplaatst: 25 mei 2007 Geplaatst: 25 mei 2007 Geef op dat formulier aan dat je geen abonnement wenst en enkel gebruik wil maken van de dienst voor de publieke omroepen. Kopietje maken is wenselijk. GroetjesSunny Sat
Ventura Geplaatst: 25 mei 2007 Auteur Geplaatst: 25 mei 2007 Ik heb de CD kaartje in mijn topfield gezet met de Aston module v1.07. Helaas kan ik geen NED 1, 2 en 3 ontvangen wel de bekende FTA zenders. Betekend dat mijn smart card defect is?
marco24 Geplaatst: 25 mei 2007 Geplaatst: 25 mei 2007 even heractiveren in een cd goedgekeurde ontvanger, als je dan nog geen ned 1,2 en 3 hebt (en wel bvn) dan heb je te maken met een oude smartcard (seca1) of een kaart met betalingsachterstand een defecte kaart kan natuurlijk ook succes
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen