Bert V. Geplaatst: 6 juli 2008 Geplaatst: 6 juli 2008 Wat als de Astra satelliet kapot gaat. Sharp LC-37XD1E Full HD, Humax Duovisio iPVR-9200C decoder, Topfield 7700HCSI, Multytenne
Gast Auggie Geplaatst: 6 juli 2008 Geplaatst: 6 juli 2008 @ cle74 Als je - tegelijkertijd - maar twee aansluitingen van een octo gebruikt kun je ook een Multytenne Twin nemen, en daarop twee keer drie ontvangers doorlussen. @ Testertje Als een handelaar één extra Multytenne koopt kan 'ie vier kapotte koppen, één diseqcswitch, één verbogen schotel, één lekke LNB-behuizing, en één kromme arm vervangen.
W3ird_N3rd Geplaatst: 6 juli 2008 Geplaatst: 6 juli 2008 Origineel bericht van: Bert V. Wat als de Astra satelliet kapot gaat. Ach, da's niet ons probleem, dat moet SES maar oplossen. Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
Moderator ceesv Geplaatst: 8 juli 2008 Moderator Geplaatst: 8 juli 2008 Origineel bericht van: Bert V. Wat als de Astra satelliet kapot gaat. Er is niet "een" Astra satelliet, maar op 19 graden oost hangen er 6 Astra satellieten. Hierop is er een bepaalde hoeveelheid reserve capaciteit vrij gehouden voor de eventuele uitval van een transponder. Bij de Multytenne heb je daarnaast nog de mogelijkheid, bij vele programma's te kiezen voor een andere sat. positie, waar die programma's eveneens worden uitgezonden. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Bert V. Geplaatst: 8 juli 2008 Geplaatst: 8 juli 2008 Mijn schrijven was niet serieus bedoeld, het was naar aanleiding van de opmerking van Testertje: De multitenne schotel is een mooi iets als het werkt. Maar wat als het niet meer werkt heeft daar ook al iemand bij stil gestaan. Sharp LC-37XD1E Full HD, Humax Duovisio iPVR-9200C decoder, Topfield 7700HCSI, Multytenne
Gene 1225 Geplaatst: 8 juli 2008 Geplaatst: 8 juli 2008 [quote=Bert V De multitenne schotel is een mooi iets als het werkt. Maar wat als het niet meer werkt heeft daar ook al iemand bij stil gestaan. eh : een nieuwe kopen ? Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
Miauw Geplaatst: 8 juli 2008 Geplaatst: 8 juli 2008 Ik vind het een goed punt voor aanschaf van de schotel om te kijken hoe men aan reserve onderdelen kan komen, en voor welke prijs. Ik vind dat juist een heel goede vraag! Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.
Gene 1225 Geplaatst: 9 juli 2008 Geplaatst: 9 juli 2008 Akkoord, maar ik ga er toch vanuit dat een defecte lnb van de multytenne (+twin) evenveel kost als een nieuwe complete schotel . Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
Bert V. Geplaatst: 9 juli 2008 Geplaatst: 9 juli 2008 Lieve mensen, nogmaals wat als. Er zijn, op Sat4all, twee giga forums vol geschreven over de Multytenne en er wordt niet of nauwelijks gesproken over kapotte Multytennes. Alles kan kapot gaan en als consument ben je bij de meeste apparatuur niet altijd in staat, om na de garantieperiode, dat zelf te repareren of te vervangen. Wij leven helaas in een omruil en een weggooimaatschappij. Laat dit forum alsjeblieft weer gaan over de ervaringen met Multytenne en niet over wat als. Sharp LC-37XD1E Full HD, Humax Duovisio iPVR-9200C decoder, Topfield 7700HCSI, Multytenne
yoho Geplaatst: 10 juli 2008 Geplaatst: 10 juli 2008 Ik vind het een goed punt voor aanschaf van de schotel om te kijken hoe men aan reserve onderdelen kan komen, en voor welke prijs. Ik vind dat juist een heel goede vraag! Daar kunnen we kort en duidelijk over zijn : Recentelijk een ondergelopen multytenne single uit elkaar geschroefd en schoongemaakt....De onbeschermde kwetsbaar uitziende lnb's zijn natuurlijk deels beschadigd en kapot! Oorzaak; het onderderste randje van het ruitje bleek ondicht te zijn. (garantie is verlopen) Alle onderdelen zijn in principe heel eenvoudig uit te wisselen, waarna de behuizing opnieuw waterdicht afgekit moet worden. Maarrr...bij navraag wordt er geen enkel onderdeel geleverd door Technisat. Conclusie; bij multi-ontvangst hou ik het dus maar gewoon bij mijn VisioBisat, waarvan alles uitwisselbaar en los te koop is. groet YOHO
aaannk Geplaatst: 10 juli 2008 Geplaatst: 10 juli 2008 Helemaal mee eens YOHO dat je als (zeker) je de keuze nog moet maken voor een multifeedopstelling kiest voor een waarbij jezelf het een en ander kunt vervangen aan lnbs. Kijk Technisat leverd absoluut zeker goede satellietonderdelen, apparatuur etc.. Maar met de Multytenne (hele leuke schotel) was het wel handig geweest om een lnb te kunnen vervangen bij een defect. Wiljo
Miauw Geplaatst: 13 juli 2008 Geplaatst: 13 juli 2008 Nu valt Multytenne zeker bij mij af. Sorry, maar geen onderdelen willen leveren tegen een redelijke prijs is een slechte zaak. Misschien iets offtopic, maar wel belangrijk in een keuze. Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.
Martijntje Geplaatst: 21 juli 2008 Geplaatst: 21 juli 2008 Ik heb nog een vraag over de Multytenne, Is er iemand die het HD pakket kijkt van CD met deze antenne ? En gaat dit naar behoren ? ik heb gehoord dat de HD uitzendingen meer signaal nodig hebben. Bedankt,
matthew_be_wvl Geplaatst: 21 juli 2008 Geplaatst: 21 juli 2008 Meer signaal niet echt, maar een héél nauwkeurige uitrichting. Eerst had ik met m'n multitenne ook geen ontvangst maar na een tijdje fine-tuning heb ik evenveel kwaliteit op NL1 HD en Eén HD als op de rest van de zenders. Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
cheapwatcher Geplaatst: 22 juli 2008 Geplaatst: 22 juli 2008 Je kan beter een schotel met losse lnb's hebben, dan kan je de lnb draaien. Ik heb een visiosat G4 en geen enkel probleem met de ontvangst van het HD pakket. Ook niet als het stortregent. Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10 VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665 Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700 Ziggo start CI+
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen