Gast Geplaatst: 27 mei 2007 Geplaatst: 27 mei 2007 Wie herkend deze orion BVE-TV-28100N print. (zie foto) Omdat ik geen schema kan vinden van deze tv wou ik graag weten in welke andere tv's deze print nog gebruikt wordt. Ik heb op CP14 = elko 150µf 385volt geen spanning, moet dus wel een voedingsprobleem zijn denk ik.
Steve Geplaatst: 27 mei 2007 Geplaatst: 27 mei 2007 controleer de zekering en de netschakelaar als je op deze elco al geen spanning meet, dit is het 8000 professional chassis
Gast Geplaatst: 1 juni 2007 Geplaatst: 1 juni 2007 Het was het netsnoer zelf, onderbroken aan de stekker. nu gaat het rode ledje aan, bij inschakelen wordt dit groen, echter geen hoogspanning. Heeft iemand eventueel een schema?
boarder Geplaatst: 2 juni 2007 Geplaatst: 2 juni 2007 Hebt je per toeval geen stekkertje vergeten in te pluggen bij het weer installeren van de print. Afbuiging of dergelijk. Ik kan me moeilijk voorstellen dat er toevallig 2 fouten gelijk zijn. Groeten, Boarder
Gast Geplaatst: 2 juni 2007 Geplaatst: 2 juni 2007 Nee hoor, zou kunnen natuurlijk, maar alles terug goed nagezien, alles zit op zijn plaats. Ik heb ook nog goed gezien of er geen twee dezelfde stekkers opzitten, maar dat is niet het geval. Dus wel degelijk twee fouten tegelijk.
PaulCl Geplaatst: 8 juni 2007 Geplaatst: 8 juni 2007 Dit chassis lijkt heel sterk op dat van mijn oude TV en dat was een Orion TV-71200. Ik heb die ooit gerepareerd met een schema dat ik hier gedownload heb. Jammer genoeg stond die pdf op een harddisk die intussen gecrashed is. Ik kan wel zeggen dat je daar bijna elk schema vindt dat je nodig hebt en de kwaliteit van de 3 die ik er ooit besteld heb was heel goed. Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken. Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin Samsung LE46A552: 46" Full HD.
Steve Geplaatst: 8 juni 2007 Geplaatst: 8 juni 2007 De TV71200 heeft ook het 8000 chassis er in zitten.als je nu een email adres doorgeeft kan ik je het doc sturen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen