Jorgen Geplaatst: 5 juni 2007 Auteur Geplaatst: 5 juni 2007 Citaat: Ik krijg sinds 2 dagen in 3 Maxplus receivers steeds de melding dat de seca kaart niet gevonden kan worden en dan valt iedere keer voor een aantal seconden het beeld op zwart. Bij mij is het de 1e keer dat ik zulke kaartmeldingen krijg en dat het beeld op deze manier op zwart gaat. Op het ene moment lost het zich vanzelf op, een andere keer blijft het zwart. Voorheen veel plezier gehad van Topfield 5000 PVR - 300 GB, Aston 2.18, Wisi Orbit 80 cm, Grundig 0,3 QuadPapa & Mama †
Jorgen Geplaatst: 5 juni 2007 Auteur Geplaatst: 5 juni 2007 Citaat: heb je 1,5 jaar lang met je ogen dicht gekeken. De cam van canal digitaal loopt helemaal niet goed in welke tf dan ook. Ook met de de fw op de cam loopt hij niet goed, wel wat beter in een 5000ci maar daar houd het op. Koop een nieuwe cam en problems are fixed. Dat het allicht beter of slechter kan, dat begrijp ik. Ik geloof alleen dat 't bij mij, tot nog toe, helemaal niet (zo) problematisch was, op wat kleine dingetjes na. En de problemen die ik voorheen had, konden ook heel goed aan de TF firmware toegewezen worden. 't Enige wat ik weet is dat alle problemen die ik heb, zich voordoen op mijn TF met de laatste firmware en een opgewaardeerde Mediaguard CAM. Bij mijn ouders, die de Mediaguard CAM met de oude firmware gebruiken en gebruik maken van een Opentel 3000 ontvanger, zijn deze problemen er absoluut niet. Ligt het aan de CAM? Aan de TF? Ik snap er niets van. Maar dat is in mijn topic op het Topfield forum ook wel duidelijk denk ik. Voorheen veel plezier gehad van Topfield 5000 PVR - 300 GB, Aston 2.18, Wisi Orbit 80 cm, Grundig 0,3 QuadPapa & Mama †
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen