Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb tevergeefs geprobeerd mijn W-98 in netwerk te zetten met mijn XP, en nu geraak ik via de XP niet meer op internet...

Dus even opnieuw installeren...

Nu vraagt ie me administrator wachtwoord, iets wat ik denkelijk niet heb ingetikt???

Maar door dit euvel kan ik Win-XP niet opnieuw installeren, tenzij de oude win-XP wissen?

Bij opstarten nu een keuze tss de bestaande versie en de nieuwe installatie??? en geen internet!

Geplaatst:

ben je als gewone gebruiker geen beheerder/admin op je systeem, zodat je het wachtwoord van administrator kan veranderen.

anders zijn er we boot cd's/programma te downloaden waarmee je het administrator wachtwoord kan veranderen

Groetjes,

Gerard (GTB)

Geplaatst:

Ben als administr. op systeem, heb er geen weet van dat er een PW (haat PW,want vergeet die toch altijd) en toch vraagt ie er naar...

Eventueel een reformat of herinstallatie zal er toch alleen opzitten vrees ik, das de lol van bill zijn klodden!

Geplaatst:

Jan,

Kun je bij wachtwoord dan gewoon niets invullen. Ik vul namelijk ook nooit administrator wachtwoord in en ga dan gewoon verder.

succes Noordhorn

- Skystar II - 2 x Dreambox 7000S - 2 x USB stick 128/256MB - T55 Wavefrontier - NSLU2 - Maxtor 300 GB -

Geplaatst:

Heb ik ook gedaan, <Enter> en ik had de command prompt...

Heb nu gewoon XP opnieuw geinstalleerd en ga alle toep herinstalleren...

En ik heb bij wachtwoord en administratornaam gewoon "geënterd"...

Ik weet weer wa gedaan!

Geplaatst:

Zoals boven staat , wachtwoord wijzigen met programma'tje.

PassWordRenew .

Dan weet je het tenminste .

Met boot cd bijv, hirens bootcd , mini pe o.d.

Met bootcd opstarten .

Ad

Vu+ Duo,2xDream7000,Dream500,Dbox1,Nokia9800s

Geplaatst:

Soms is het register ook beschadigd en heb je ineens een wachtwoord op je adminaccount, waar je in werkelijkheid nooit één hebt ingevuld.

Mythbuntu 12.04

Celeron 220 op Mini-ITX D201GLY2, 1 GB Ram,2x1,5 TB HDD, Digitenne op TerraTec Cinergy, CCcam

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen