Max Power Geplaatst: 29 mei 2007 Geplaatst: 29 mei 2007 Hallo, Ik vond tijdens een opruiming bij een kennis nog een 6073. Ik denk nou leuk om ff mee te spelen. kan ook niet zo lastig zijn. Nu lukt het me prinma om uit te lezen en nieuwe Fw te flashen (duurt wel errug lang trouwens). Maar om to the point te komen ik probeerde me wat verder in te lezen en te verdiepen in dit oude sat-recievertje. Ik wordt steeds maar verwezen naar een site die niet meer lijkt te bestaan. Nu ben ik vroeger wel eens op die site geweest en kan ook nog wel enkele pagina's in de cache van google vinden. Maar da's toch niet zo handig. Weet iemand of de site van Marc Zeugers defintief off-line is of is dit maar tijdelijk ? Max Power ------------------------------------------------------------------------------------------------------------- VU+ Ultimo / Dreambox DM7025 / 100cm Triax op een Moteck SG2100 / 88cm Triax met 4 LNB's op rail
jer49 Geplaatst: 29 mei 2007 Geplaatst: 29 mei 2007 PM "het daghet in het Oosten, het lightet overal; hoe luttel weet C-plusje waarheen ik kijken zal"
Max Power Geplaatst: 29 mei 2007 Auteur Geplaatst: 29 mei 2007 Antwoord via PM ontvangen. helemaal duidelijk nu Max Power ------------------------------------------------------------------------------------------------------------- VU+ Ultimo / Dreambox DM7025 / 100cm Triax op een Moteck SG2100 / 88cm Triax met 4 LNB's op rail
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen