Extreme001 Geplaatst: 30 mei 2007 Geplaatst: 30 mei 2007 Hallo allemaal, Ik heb na een tijdje maar weer me Dreambox 500c opgezocht en die voorzien van nieuwe software: gemini 3.5 de laatste. Na wat stoeien zit alles erin compleet met zender lijsten(casema gebied) nu heb ik een probleempje het geluid is zeer slecht het lijkt wel verlaagt dus vrouwen stemmen worden een soort mannestemmen. weet iemand hier een oplossing voor? mvgr. Extreme
Ron Geplaatst: 31 mei 2007 Geplaatst: 31 mei 2007 Heb je er al eens opnieuw de software in gezet? Doet hij dat voordurend of alleen af en toe en is het na een herstart weg? Ron
dolphs Geplaatst: 31 mei 2007 Geplaatst: 31 mei 2007 @Extreme probeer het ding eens van de stroom te halen en dan opnieuw te starten. Ik heb jouw geschetste probleem ook wel eens met mijn cable box. Ik draai overigens Gemini3.5 Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra
Gast Geplaatst: 2 juni 2007 Geplaatst: 2 juni 2007 Dit lijkt op een produktie probleem!!! Google maar eens:slow motion geluid dreambox Ruud
koekjedebij Geplaatst: 14 juli 2007 Geplaatst: 14 juli 2007 ik heb het probleem hier ook met een dm500c alsof al het geluid een octaaf lager is. Ik draai trouwens pli-helenite met een reboot was het inderdaad weg?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen