Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heeft iemand dit al voorgehad:

kanalen zitten netjes gestockeerd in de hoofd- en favorietenlijst, ontvangst is prima maar : op een bepaalde dag zijn ze weg . En wel op twee manieren : ze staan nog in de lijst maar geven geen signaal : dit heb ik al opgelost door terug een zenderzoek te doen, maar in het andere geval zijn ze uit de lijst verwenen. Zo ben ik nu Ned1 kwijt ( zowel in hoofd- als fav.-lijst )terwijl Ned2 en 3 er nog normaal instaan, maar geen ontvangst geven ( de andere TVV kanalen wel ). En een nieuwe zenderzoek lost dit niet op .

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Geplaatst:
Citaat:

Nee. Al een totale factory-reset e.d. geprobeert?
Geplaatst:

Ik heb dit inderdaad recent ook gehad. Een factoryreset en reboot loste dit op.

Geplaatst:

Ik durf en factory-reset niet goed aan , waar vind ik goede instructies ? of maakt het niet uit ?

Groeten , Gene.

Geplaatst:

en laat ik die nu als eerste gedownload hebben en gelezen, nog voor ik het toestel kocht . Mijn dank is groot , mijn kennis eerder klein , mijn geheugen quasi nihil. Maar ik geef niet op .

Groeten , Gene.

Geplaatst:
Citaat:
kanalen zitten netjes gestockeerd in de hoofd- en favorietenlijst, ontvangst is prima maar : op een bepaalde dag zijn ze weg . En wel op twee manieren : ze staan nog in de lijst maar geven geen signaal : dit heb ik al opgelost door terug een zenderzoek te doen, maar in het andere geval zijn ze uit de lijst verwenen. Zo ben ik nu Ned1 kwijt ( zowel in hoofd- als fav.-lijst )terwijl Ned2 en 3 er nog normaal instaan, maar geen ontvangst geven ( de andere TVV kanalen wel ). En een nieuwe zenderzoek lost dit niet op .

Ik meen elders op dit forum gelezen te hebben dat bij gebruik van 2 kaarten (CD én TVV) er problemen zouden kunnen ontstaan met de zenders die gemeenschappelijk door beide kaarten geleverd worden. Ik kan het echter niet onmiddelijk terugvinden.
Dit kan misschien een verklaring zijn voor jouw probleem, als je natuurlijk ook een CD-kaartje gebruikt.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen