Lamko Geplaatst: 1 augustus 2007 Geplaatst: 1 augustus 2007 Ik gebruik vdr en daar is de volgende commando voor nodig ./vdr -Psc -s /dev/tty1 voor een irdeto2 kaart moet je nog een smartcard.conf aanmaken met de optie 0622 PLAIN erin. Dus het enige wat volgens mij jij moet doen is -s /dev/tty1 maar dit staat ook allemaal wel in de readme van het sc plugin. Mythbuntu 12.04 Celeron 220 op Mini-ITX D201GLY2, 1 GB Ram,2x1,5 TB HDD, Digitenne op TerraTec Cinergy, CCcam
joepadmiraal Geplaatst: 15 augustus 2007 Geplaatst: 15 augustus 2007 Xylone, ben je al iets verder gekomen? heb je mn pm over newcamd gelezen?
Gast Geplaatst: 19 augustus 2007 Geplaatst: 19 augustus 2007 he...he... eindelijk heb ik het werkend hoor. Ben eerst eens gaan testen of mijn compoort wel goed werkte mbv een modem. Hij deed wel wat, maar niet helemaal wat hij moest doen. Dit bleek nadat ik op m'n laptop even het modem had aangesloten en deze wel het gewenste resultaat leverde. Dus toen heb ik de cardreader op m'n laptop aangesloten en daar de server gestart. En wat blijkt... Hier werkt ie gewoon goed op. Er is dus iets raars met de Asus m2npv-vm moederbord en een seriele aansluiting. Ik heb wel een oudere interne kabel gebruikt, maar had niet verwacht dat deze, blijkbaar, een andere pin setting heeft. Ik heb nu dus alles draaien zoals ik bedoeld had! En het is in een woord geweldig! Bedankt allemaal voor alle aanwijzingen en hulp! Dus nog even voor mensen die met hetzelfde moederbord aan de gang gaan: De seriele poort werkt in iedergeval niet met oude 'interne' flat kabels.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen