Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik had er in een andere post al iets over gezegd, maar nu ik denk te weten wat precies het probleem is, maak ik er maar een nieuwe post van.

Als ik mijn computer opstart, krijg ik het dual-bootmenu voor XP/Vista. Het probleem is, dat ik met mijn mediacentre infrarood toetsenbord niet in het keuzemenu kan scrollen. Als ik een vast PS2 toetsenbord aansluit, lukt dit wel. Als Windows, ongeacht welke versie, is opgestart, functioneert het mediacentre toetsenbord prima. Ik heb het ook met een Logitech draadloos toetsenbord geprobeerd, maar hetzelfde negatieve resultaat. Is dit op te lossen en hoe doe ik dat?

Xtrend ET 5000 - Dreambox 600 - Moteck SG 2100A - 1.00 dish - smart/invacom LNB

Geplaatst:

Het probleem is dat je BIOS geen IrDA keyboards ondersteund. Als je nu een bluetooth of een ander wireless keyboard aansluit en dan in je BIOS aangeeft dat je een USB keyboard wilt gebruiken dan werkt het (meestal) wel.

Big fellow

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Geplaatst:

irDA toetsenborden? Heb ik iets gemist de laatste jaren? Kan me in ieder geval niet voorstellen het praktisch is, en al helemaal niet dat dit vanuit de bios wordt ondersteund zoals big fellow al aangeeft. Bluetooth is hier toch een stuk idealer voor?

Geplaatst:

De verwarring ligt bij mij, denk ik. De zender is aangesloten op USB en die verbind het toetsenbord via IR.

Xtrend ET 5000 - Dreambox 600 - Moteck SG 2100A - 1.00 dish - smart/invacom LNB

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen