Gast Geplaatst: 15 juni 2007 Geplaatst: 15 juni 2007 Citaat: Citaat: Citaat: Daar moet je dan dit bedrijf op aanvallen, als je dat tenminste zou willen doen, en niet Canal Digitaal. Ik val CD er niet op aan, ik vind het alleen een verkeerd beleid van het radiostation. Met FTA bereik je toch echt veel meer luisteraars, en nog véél meer potentiële luisteraars. Luisteren Nederlanders graag naar gok-het-geluid en wat-doe-jij-op-dit-tijdstip? Met allerhande muziek zonder messscherp profiel er tussendoor? Waarom is internetradio zo populair? Omdat daar veel stations met een messscherp profiel zijn, zodat je muziek kan horen uit een genre dat jou bevalt. Ik ben bang van wel ja...alhoewel Radio 2 wel meevalt, da's de meest beluisterde enne: van de buitenlanders WDR4 Is internetradio zo populair? Niet toch voor adverteerders...
Gast Geplaatst: 16 juni 2007 Geplaatst: 16 juni 2007 Probeer eens HR1 Vind ik een prima zender..! Zo maakt radioluisteren nog plezier. Dat zijn namelijk moderatoren die wat gestudeerd hebben in tegenstelling tot dat ge-ouwehoer op Koe Music. De compressor staat alvast op UIT. En het is natuurlijk niet gecodeerd..gewoon fta zoals het hoort.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen