wellcity Geplaatst: 1 juni 2007 Geplaatst: 1 juni 2007 Ik heb hier een AMD 2000 xp waarvan het moederbord niet lekker meer is. Nu heb ik een 4tal moederborden gehaald bij mijn buurman, maar in geen van alleen een teken van leven zelfs geen piepje.... De moederborden heb ik getest met een andere AMD en dan krijg ik netjes een piepje uit de speaker. Wat kan ik verkeerd doen ? De moederborden lijken mij goed en de ADM 200xp is ook goed met de originele moederbord werkt hij.
Ome Merde Geplaatst: 1 juni 2007 Geplaatst: 1 juni 2007 wellicht moet je deze CPU handmatig "configureren" op je mainboard d.m.v jumpers. wellicht kan je hierover iets terugvinden in de manual behorende bij die moederborden waarop die CPU niet draait. merDe deze ruimte is te huur
Digiflip Geplaatst: 25 juli 2007 Geplaatst: 25 juli 2007 sommige MB's hebben nog een extra voeding nodig. Dit is een vierkant stekkertje en zit meestal in de buurt van de CPU. Toevallig 4 van zulke MB's? Zonder deze extra voeding doen ze namelijk niets. Heb er zelf eens dagen naar lopen zoeken..........
Gast Geplaatst: 26 juli 2007 Geplaatst: 26 juli 2007 noem hier effe de motherboards bij naam , helpt misschien
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen