Norman Geplaatst: 1 juni 2007 Geplaatst: 1 juni 2007 Hallo, Ik heb mijn draadloos netwerk beveiligd ( in de Wireless basic setting" met een 128bit key. Nu kan ik ook een extra key "WPA Pre-Shared Key" invullen bij mijn WLAN Security. Maar als ik dat ook doe werkt mijn netwerk niet meer, deze key wordt niet naar gevraagd, alleen de 128 bit key kan ik maar invullen? Als ik dat heb gedaan kan ik alleen nog rechtstreeks met laptop in de router komen. Kan ik wel dubbel beveiligen? Als ik overigens mijn key disable in de "Wireless basic setting" dan geeft hij aan, onbeveiligd netwerk. Norman Inverto 7000
Ome Merde Geplaatst: 1 juni 2007 Geplaatst: 1 juni 2007 wellicht ondersteund je draadloze netwerk kaart geen WPA, anders zou het toch echt moeten kunnen. wellicht je wireless profielen van de wireless zero configuration eens deleten en je draadloze netwerk vervolgens opnieuw configureren (op je computer). je kan als extra beveiliging evt. ook nog het SSID uitzetten + mac-adres beveiliging. merDe deze ruimte is te huur
Norman Geplaatst: 1 juni 2007 Auteur Geplaatst: 1 juni 2007 Moet dacht ik wel kunnen, maar het wil me niet lukken. Dit is mijn Modem/Router http://www.sweex.com/producten.php?secti...mp;amp;detail=s Misschien kan iemand wie dezelfde heeft mij op weg helpen. Norman. Inverto 7000
Oldereast Geplaatst: 1 juni 2007 Geplaatst: 1 juni 2007 Sommige wificard utilities, zoals van Asus, ondersteunen inderdaad geen WPA. WEP en WPA kan je ook niet tegelijkertijd gebruiken, uit je post kan ik opmaken dat je dat wel probeert. Als je WPA kiest vervalt automatisch je WEP key. Ik zou gewoon op WEP blijven als dat verder goed werkt. Alles kan: Wim Kan, koffiekan, Sandokan..
Norman Geplaatst: 1 juni 2007 Auteur Geplaatst: 1 juni 2007 Klop inderdaat wat je schrijft, blijf dan maar alleen op Wep draaien. Dank Norman Inverto 7000
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen