Ga naar inhoud


Welke datum hebben jullie nu in de CDS kaart?


Aanbevolen berichten

Toevallig onlangs voor het eerst weer eens een keer een probleempje hiermee ervaren.

 

De kaart zit in een SAB cisc receiver en bleek al 2 maanden geen update te hebben ontvangen. Of dit aan de locatie ligt die is niet altijd bezet is, of aan de SAB is mij nog niet bekend.

Ik meende dat de SAB gewoon de update netjes verwerkt dus de tijd zal het leren.

 

Ik heb de kaarthouder geadviseerd om de receiver rond de maandwissel aan te laten staan.

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...

  • Reacties 426
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Hmmm.. een kennis van me heeft zijn update niet binnengekregen

voor Januari, ik heb zijn kaart ff meegenomen en die zit nu in mijn DB600 (Pli jade) met de laatste CCcam 2.0.11 en bijbehorende onaangepaste config.

 

Ik heb al drie keer heractivatie puls aangevraagt via de website.

maar het ziet er niet best uit, de betalingen zijn goed gegaan dus daar kan het niet aan liggen. Kan iemand bevestiggen dat ik met eerdergenoemde softcam de updates kan ontvangen?

 

Bellen naar Canaldigitaal kan niet want ik zit in het buitenland..

 

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: woodytwo
Hmmm.. een kennis van me heeft zijn update niet binnengekregen
voor Januari, ik heb zijn kaart ff meegenomen en die zit nu in mijn DB600 (Pli jade) met de laatste CCcam 2.0.11 en bijbehorende onaangepaste config.

Ik heb al drie keer heractivatie puls aangevraagt via de website.
maar het ziet er niet best uit, de betalingen zijn goed gegaan dus daar kan het niet aan liggen. Kan iemand bevestiggen dat ik met eerdergenoemde softcam de updates kan ontvangen?

Bellen naar Canaldigitaal kan niet want ik zit in het buitenland..

Alvast bedankt


Op de Dreamboxen met Enigma2 (7025, 800 en 8000) werkt CCcam 2.0.11 prima wat het ontvangen van de updates betreft. Ik heb wel geen ervaring met Enigma1.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had gisteren (donderdag) ook geen beeld meer, datum stond nog op 31-12-2008. Ben de hele middag en avond bezig geweest om de update binnen te krijgen, heb verschillende keren om heractivatie gebeld en via internet, maar geen resultaat. Vanochtend ontvanger aangezet en na 5 minuten weer beeld en datum staat op 28-02-2009. Kennelijk stond de boel uit of vast daar bij CD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...